on tämä Facebook/ napsu ja naamakirja, niin onko joitain muitakin...paikkoja kuten nämä kaksi täällä Facebook,ssa?

en osaa selittää, mutta tiedättekö te ja mistä niitä löytää..näin FACEBOOK....napsu , naamakirja minkä nimisiä ryhmiä tai yhteisöjä...ois täällä? vai onko muita?toivottavasti te saitte nyt jottain tolkkuu...

Lisätty: 15.02.2009 - 21:05

tarkoitan tän facebookin alaisia sivuja niinkuin on napsukin ja suomenkielisiä...

Avainsanat: napsu internet facebook

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 20:50

www.virtualtourist.com/
www.couchsurfing.com/
www.wayn.com/

jos tarkoitat ns, normaaleja sivustoja, pilvin pimein löytyy vaiika mitä

Lisätty: 15.02.2009 - 21:38

Sorry, vastaukseni ei ollut kysymykseen liittyen. Vastasin vaan mitä muita vastaavia sivustoja on olemassa, jotka nekään ei ole oikeastaan vastaavia ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 21:14

En tiennytkään, että napsu on facebookin alainen. Luulin olevani matkatoimiston sivustolla. :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 21:37

Ei kai tämä ole mikään facebookin alainen sivusto?
Tämähän on matkailuaiheinen sivusto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 22:15

Anteeksi nyt ei tää kysymys oikein pure ja en ymmärrä miksi sotket facebookkia tähän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 23:04

Napsu on Napsu. Se ei ole facebookin alainen. Tai jos olen väärässä, oikaskaa.
Jos tarkoitat siis suomenkielisiä keskustelupalstoja niin niitähän on pilvin pimein eri yhteisöjä. En tiedä mitkä ovat facebookin alaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 23:15

Napsun ylläpito voisi varmaan vähän selvittää tätä asiaa ettei jäisi väärinkäsityksiä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 00:14

Mikä on facebook?
Utelee taas tämä pösilö nimemerkkivanhus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 07:49

Napsu ei kuulu Facebookiin millään lailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 09:04

Ylläpito vastaa:

Napsu ei ole Facebookin alainen sivusto.

Etsit varmaankin Facebookin kaltaisia sivustoja, eli nk. yhteisösivustoja. Facebookin lisäksi esimerkiksi IRC-Galleria (irc-galleria.net/) ja MySpace (www.myspace.com/) ovat suosittuja Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 10:32

Tuossa väittivät suomen suurimmaksi yhteisöksi, Suomi 24.fi sivustoja

www.suomi24.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 10:33

Facebook on kai sama kuin naamakirja. Näin olen luullut. Entäs Suomi24 keskustelu?