Miten tulisi rankaista lasta?

Meillä 10 vuotias poika jo toistamiseen jäi kiinni varastamisesta. Miten häntä tuli rankaista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2008 - 14:31

jos hänellä on kännykkä niin ota se pois ja kerro miksi teet sen. muista jutella asiasta rauhallisesti. tai jos on pleikkari tai muu sellanen niin otat sen pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2008 - 20:55

kieltämällä.. Jos ei usko niin asiasta poliisille..Ja kyllä se ajan kanssa oppii...Ottaa pois semmoista mikä on tärkeää...Just esim pleikkari,jne....Ja kun käytös paranee niin sitten saa takaisin..Koti arestiakin voi kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2008 - 14:33

kaikki keinot on sallittuja...
uhkailu, kiristys...
mikä ettei risuakin voisi kokeilla...
itelläni on aikamoinen 11v ipana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.07.2008 - 21:29

Onko selvitetty miksi varastaa? Tuon ikäiselle lapselle maailma voi olla tosi raaka vanhempien sitä tietämättä - kaverit ovat suuressa merkityksessä ja porukassa pitää vähän esiintyä. Toisaalta lapsi saattaa varastelulla "pyytää apua"... "huomatkaa mut!"