Kuunteletko Näin sunnuntaiaamuisin radio suomea joka soittaa vanhaa iskelmä musiikkia.Meillä se soi tällein sunnuntaisin.

Sieltä tulee vanhoja kappaleita,jota en ole koskaan edes kuullut ja jotkut ovat niin kauniita,et ilman kyyneleitä niitä ei pysty kuuntelemaan,Mahtavia sanaseppoja on ollut ennenkin.Nyt soi juuri Jamppa Tuomisen piisi.

Avainsanat: radio iskelmä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 11:31

Tottakai kuunntelen, sunnuntain iskelmäradio, mutta tuo urheilu tv:stä tahtoo viedä voiton. Voihan molemmat olla auki.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 09:58

Mulla ei kuulu kuin Radio Nova täällä jota sitten kuuntelen aika useasti!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 10:01

Kuuntelen radio Melodiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 10:05

juu välillä tulee kuunneltua..tänään en kun olemme katselleet nauhoitettuja ohjelmia tv:stä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 10:07

Eipä tule kuunneltua. Minä pidän enemmän täydellisestä hiljaisuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 10:18

Voi kun tulee nuoruus ja lapsuus mieleen kun äitini aina kuunteli radioo näin sunnuntai aamuisin : ) itsellä on televisio auki ja siellä 1 kanava, täytyis ottaa vanhat muistelot ja aamulla kuunnella radioo televisio kerkee kyllä katsella muulloinkin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 10:38

Yleisradio on mutta TV ja ampumahiihto, sitä kuuntelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 10:43

Harvemmin näin sunnuntai-aamuna, paitsi jos olen kotipalvelun puolella töissä ja ajan silloin autoa, radio aina auki. Lenkkeilyä yleensä aamulla ja nyt oli mitä ihanin ulkoilusää. Musiikki on tärkeä osa elämääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.02.2009 - 11:15

Kuuntelen hyvin harvoin radiota. Yleensä TV auki, oli pyhä tai arki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 11:16

Mieheni kuuntelee radiota aamuisin niin kyllä siinä sivussa minäkin kuulen. En tiedä mitä asemaa se käyttää. Ehkä joku yle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 11:16

Niin arkisin kuin sunnuntaisinkin soi mukavaa musiikkia soittava paikallisradio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 12:37

Juuri nyt on Radio Aalto kanavilla. Ja parvekkeen ovi auki, jotta aurinko pääsee sisään;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 13:13

en edes tiedä mitä kanavaa kuuntelen juuri nyt :'D sieltä tulee jotain kari tapiota..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 14:06

Täällä soi iskelmäradio!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 18:23

Aina, ja joka aamu on radio suomi päällä. Muita kanavia en kuuntelekkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 21:38

Ei tule radiota kuunneltua ollenkaan kun lemmikkini eivät oikein siitä pidä. Kaiketi niiden kuuloalue on erilainen kuin ihmisen ja niihin sattuu kun radio on päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 11:46

Joskus