Mikä on lempi cocktailisi,drinkkisi, teetkö itse vai ostatko valmiin?

Dry Martini, ravistettuna, maistuu minulle ja myös Bloody Mary,

Avainsanat: coctailit drinkit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2009 - 19:10

Ei enää mikään, nuorena sellainen imelä paukku kuin Ampiainen.
Ja tais olla samoja aikoja kun maistoin MinttuWhiskiä.
Valkovenäläinen on liian petollinen, voi juoda nopeasti kymmenen ja sen jälkeen käveleminen onkin jo toinen juttu.
Vai lasketaanko LongDrink, siis lonkero tuohon? Jos niin vastaan sitten Lonkero, kerran kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2009 - 19:10

Lempistä en tiiä, itelä ½ 013:a & ½ hanaH2O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 19:12

Kossubatteri on niin helppo tehdä, että sen nyt sekoittaa missä hyvänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 19:13

Kysymys ei ole anonyymin, vaan minun. Joskus kirjoitan ensin kysymyksen ja kun en ole kirjautunut sisään
menee kysymys anonyyminä, kun en viitisi kirjoittaa kahteen kertaan kysymystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 19:17

valmiilla mennään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 19:25

sekotuksista näin talvisaikaan taitaa olla käytössäni vain yksi: lusikallinen huajaa & kuumaa vettä & tumma rommi ( lopputulos n. 12 % vol) ; itse uurastan kokoon

kesällä sitten omat metkut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 19:32

Minä sekoitan tujun coctailin näin: lisään teehen hunajaa ja joskus tilkan sitruunaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 19:45

Minä suosin vihreää teetä. Se on aivan loistava coktail ja äly pysyy tallella sitä nautiskellessa.

Lisätty: 14.02.2009 - 19:47

Nuo aivosoluja tuhoavat coktailit ,joita sanoit sinulle maistuvan, ovat kaiken pahan alku ja juuri . Suosittelen lopettamaan ajoissa kokonaan oman ja läheistesi elämän tuhoamisen tahallisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 19:48

Mulla oli ennen mieli juoma konjakki mut ei enää...Nyt vahvin juomani on kahvi maidolla ilman sokeria : )
Alkoholia en käytä ollenkaan : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 19:52

Irish coffee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 19:55

Tähän ikään mennessä en ole kovin montaa drinkkiä maistanut, mutta paras on ollut Marianne-drinkki, jota en muuten todellakaan osaa tehdä itse. En itse asiassa juo mitään alkoholia mielelläni, mistä kertoo se, että tämä "PARAS" drinkkikin maistuu mielestäni lähinnä yskänlääkkeeltä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 20:24

Miedoista valkkareista pirtu in paras

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 20:25

Bacardi-cola.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2009 - 20:32

Kirkasta sen olla pitää. Just join lasillisen vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 20:57

Yks coctail/drinkki ei ketään tuhoon vie, näit en 'harrasta'/tuu nautittua kylläkään, mut nuoruudestain tuli mieleen Ampiainen, mut siit jo vuosia kun oon sitä maistanu, toinen on Irish coffee, joka oli niiiin nannaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 21:49

eilen ostin valmiin ginigreippi sekotuksen alkosta palttiarallaa 15% ja hyvää oli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 23:20

nuorempana tuli kumottua valkovenäläistä alkosta ural mokkaa ja maitokaupasta maitoa siinä se. en pidä liian makeista juomista. nykyään sekoitan sen maidon sekaan kahvia tai kaakaota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 23:23

Riippuu siitä missä milläkin hetkellä on :) Viinan maku on jotain ihan kamalaa joten parhaiten se menee sen tuoremehun kanssa, joskus meni myös vichyn kanssa. Kaikki muut nousee samantien ylös... Eli siis vielä on opettelemista tossa drinkkien juonnissa :) Mohitoa menin kokeileen viime etelänreissulla ja oli viimenen kerta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 00:31

Täällä saa silloin tällöin ,kun köy ulkona syömässä hunajarommia paukun ja se on ihan hyvää!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 08:21

Sama maistuu kuin Valperille silloin kun palelee kovasti tai tuntee flunssan olevan tulossa ja vain yksi toti. Joskus vodka-karpalomehu ja vissyä sekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 10:12

Juon vain shampanjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 11:04

Kaikki coktailit ym. on hyviä jos sen joku muu maksaa, ja silloin toivois että olisi kirahvin kaula ja kamelin kyttyrät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.02.2009 - 11:05

keihäsen kipakka on paras.eli kiteen kirkas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 17:16

Näin talviaikana kuuma rommitoti lämmittää viluista kulkijaa. Kesäaikaan ja juhliin sopii hyvä kuohuviini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 17:28

Arkinen lohdutuspalkinto on lonkero, suoraan lähikaupasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 10:49

En nauti drinkkejä yleensäkään. Coctalitilaisuuksissakin on tarjolla myös muita vaihtoehtoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 11:51

Coctailit,ja drinkit jää juomatta olut kerran kuussa 1 pullo.puna viiniä silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 14:20

GT