onko partio tylsä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2009 - 16:20

Ei ole. Olen nuorena tyttönä ollut vartonjohtajana... siellä saa uusia kavereita ja oppii kaikenlaista kivaa ja hyödyllistä. Partiolaiset ovat aina valmiina ja valmiita auttamaan eri asioissa : ) Mene vaan, luulen, että tykkäät : ))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2009 - 15:45

ei ole , minun serkun tyttö on jo ekaluokalta asti ollut partiossa ja nyt pääsee ripiltä, eikä aio lopettaa vieläkän , joten hän tykkää kovastikkin..ei tylsä lainkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2009 - 15:46

Ei tietääkseni. Siellähän on paljon erilaista toimintaa, sekä siellä oppii paljon kaikkia hyödyllisiä taitoja. Ne jotka siellä ovat, tykkäävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 16:23

Ei todellakaan ole,itekki oli tapana muksuna käydä,siä tehdään paljon mielenkiintoisia asioita ja oppii uutta! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 16:32

Partioharrastus ei ole tylsä, se sopii nuoremmille sekä vanhemmille. Paljon yhteistä toimintaa : askartelua, leirejä ja retkiä, yhteisiä illanviettoja ja uusia tuttavuuksia.
Suosittelen kaikenikäisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 16:39

Aika moni siellä jossain vaiheessa piipahtaa ja oppii ainakin tekemään nuotion oikein, ja mikä tärkeämpää myös sytyttämään sen. Myös luontoa ja eläimiä oppii kunnioittamaan jo pienestä pitäen ja saa uusia kavereita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 16:47

itse en ole koskaan partiossa käynyt mutta en usko että siellä ehtii tylsistymään :) varmasti ois hauskaa ja oppis paljon uusia juttuja (:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 16:47

Partio on nuorille ihan mukava paikka. Sitten kun tulet isoksi saat tietoosi asioita partion syntyhistoriasta ja sen filosofioista, jotka luvallasanoen ovat enemmän kuin kysenalaisia, mutta käy nyt vaan nuorena siellä ihan huoletta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 18:57

En ole kyllö ikinä käynyt, hmm olisi varmaan siellä ihan kivaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 19:22

Jotka mukana ovat , ovaat sitä innolla: kerran partiolainen, aina partiolainen.
OLE VALMIS

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 20:11

Aloita partiotoiminta ja käy kokeilemassa tykkäätkö. Siskoni harrasti nuorena innokkaasti partiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 22:33

Partio on varsin hyvä ja kehittävä järjestö ja siellä oppii paljon eri asioita niin luonnosta kuin muustakin elämän tarpeista. Jos vain on mahdollista mennä niin suosittelen lämpimästi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 23:28

Minulle se oli sillon joskus 20 vuotta sitten aivan liian kuivaa, vai johtuko siitä että menin sinne vähä liian vanhana. Jokatapauksessa, riippuu tietty paljon siitä minkälainen ihminen on. Meille rämäpäille se ei sopinu (tokkopa meitä olis pitemmän päälle sielä katteltukaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 21:48

En osaa sanoa kun en itse ole käynyt. Vanhin poikani oli pienenä partiossa ja hänellä oli hauskaa. Tosin niillä partionvalvojilla ei ollut. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 00:33

Sota-aikana partiossa olivat parhaat sissit; varuspalvelussa kevytharjoittelussakaan ei tylsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 08:36

Ei ole todellakaan, vaan kehittävä harrastus. Vaatii kyllä jotain eli ihan kenestä tahansa ei ole partiolaiseiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 14:32

Paras harrastus ikinä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 12:47

olen ollut kohta 5 vuotta partiossa, ei ole tylsä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 09:23

ei tylsää ollenkaan ja paljon kivoja kavereita