kysymys ois tyhmä, mutta näkyykö täällä s.post. osoitteet?

tuossa kun äsken ihmetteli tuo edellinen noista s.postiositteesta..niin en tiennyt että näkyy..mitä pitää tehdä jos ei halua että kaiki näkee s.posti osoitteeni ?????

Lisätty: 14.02.2009 - 11:27

kiitos olin jo ihan paniikis...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2009 - 11:25

Joku voi laittaa sen halutessaan esille...
Ei se muuten näy.

Kysyjän kommentti

onneksi ei näy kiitos..kaikille vastanneille...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.02.2009 - 11:28

Omasi näet Muokkaa tiliä kohdasta, mutta et toisten. Eikä toiset vastaavasti näe sinun osoitetta, ellet asetuksia muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 11:29

ei näy, eikä edes suositella näytettäväksi, kahdenkeskisissä viesteissä (yksityinen) niitä voi vaihdella jos siltä tuntuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 11:36

Huoooh... nyt vähän helpoti : ) minä jo pelästyin, että koht on ruuhkaa sähköpostissa jos osoitteet näkyy : )
Jos haluu antaa toiselle osoitteensa yksityisesti niin mikä ettei mut ei niiden tarvii koko maailman näkyvillä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 11:56

Ei todellakaan näy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 14:27

ei......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 14:35

Ei ole näkynyt muitten/omaakaan sähköpostiosoitetta täällä. Itse olen muutaman napsukaverin kanssa vaihtanut sähköpostiosoitetta, kun piiiitkäään harkinnan jälkeen ole todennut heidät erittäin luotettaviksi napsulaiskavereiks, niin voi sitten vaihtaa myös näit vaik kuvaviestei sun muuta mitä napsus ei välttämäti voi, jne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 19:00

Ei näy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 19:01

Ihan asiallinen ja hyvin oivallettu aiheelinen jatkokysymys edelliseen johon viittasit.

Kirjautuessasi jouduit kertomaan ylläpidolle sähköpostiosoitteesi ja samassa yhteydessä ylläpito sitoutui pitämään sen salassa. Näin ovat ainakin tähän asti menetelleetkin. Ainoastaan sinä itse voit sen kertoa jos asialliseksi katsot, mutta älä missään tapauksessa näissä kysymys/vastaus luukuissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 21:54

Hyvä kysymys! Onnekseni luin myös vastaukset. Meinas jo tulla sydämentykytyksiä...