Miten voi olla kaksi identtistä sähköpostiosoitetta?

Lisätty: 14.02.2009 - 10:32

Napsussa on yksi osoite ja tiedot.Sama henkilö on muualla eri tiedoilla ja 20v vanhempana.

Lisätty: 14.02.2009 - 11:10

Oletettavasti ko. henkilö haluaa huijata olemalla Napsussa alle 20:nen ja muualla aikuinen nainen. Ei kai se niin vaarallista, mutta kuitenkin....

Lisätty: 14.02.2009 - 20:37

Napsussa hän pyysi ottamaan suoraan yhteyttä sähköpostiin ja myöhemmin tuli toisesta paikasta ilmoitus että tällä nimellä on aktivoitunut henkilö.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 21:56

Kysymys on erikoinen ja herättää valtavasti lisäkysymyksiä, joista tässä yksi: Koska samaan sähköpostiin ei voi rekisteröityä kahta samannimistä, miten ihmeessä kuvittelet itse tuon olevan mahdollista? Kun itse rekkasin omaan sähköpostiini, jouduin muuttamaan nimen monta kertaa sillä samannimisiä henkilöitä oli ennen minua rekisteröitynyt jo aika liuta.

Kysyjän kommentti

En kuvittele vaan on fakta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2009 - 10:28

eipä ole tullut vastaan, pitäisi kai olla mahdotontakin, missäs olet moiseen törmännyt?

Lisätty: 14.02.2009 - 11:15

saman osoitteen käyttäjiähän voi olla vaikka kuinka monta ja toisaalta itsestään voi tällaisiin yhteisöihin kirjoitella vaikka minkälaisa profiileja, eiköhän se noista löydy selitys asiaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 10:36

En minäkään ole tommoseen törmännyt : ) Voiko se olla mahdollista : (
Jos siinä on tapahtunut virhe.... toivon, että asia selvitetään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 10:38

Oletko aivan varma että se on sama henkilö? Vielä nykyäänkin kaikilla ei ole omaa s-postiosoitetta, voi olla että käyttävät kaverin kanssa samaa. Se on yleistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 10:43

Rekisteröinti vaiheessa lienee mahdotonta mutta jos "muokkaa tiliä" jälkikäteen ja vaihtaa e-mailin niin onnistunee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 11:05

Enpä usko, että kenenkään syntymäaikaa mennään seurakunnasta tarkistamaan eikä kait tietojen antaminen ole edes sallittua. Eli jos haluat antaa itsestäsi tiedot 10 vuotta nuorempana se onnistunee.Enpä tiedä, kysy ylläpidolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2009 - 11:08

Ei voi olla. Mutta joku voi käyttää ystävänsä osoitetta tai koko perhe käyttää yhtä ja samaa osoitetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 11:55

Täysin mahdotonta. Vain yksi samanniminen sp. osite voi olla käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 16:04

Kaksi identtistä sähköpostiosoitetta eri henkilöillä ? Tuntuu aika erikoiselta.
Sama henkilö ja sama sähköpostiosoite kahdessa paikassa, henkilöt eri ikäisinä, tuntuu jo paljon järkevämmältä. Sellaisia kohteita kannattaa vältellä, tarkoitusperistä kun ei aina ota selvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 19:03

Mistähän nuo sähköpostiosoitteet noukit tietoosi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 20:43

Varmaan joku perheen jäsen tai ystävä käyttää samaa osoitetta. Kyllä se asia selviää