Kuka on mielestäsi henkilö, joka on vaikuttanut tähänastisessa elämässäsi sinuun eniten?

positiivisesti/negatiivisesti, ei julkisuuden henkilö, vaan joku muu...vai onko kukaan?

Lisätty: 13.02.2009 - 18:21

Melki tärkein unohtu; eli miten/millä lailla on vaikuttanut mahdollisesti, voip laittaa vaik esimerkkeikin...

Lisätty: 13.02.2009 - 18:57

Omassa elämässäni vahvimmin ja voimakkaimmin minuun on vaikuttanut isäni, joka omalla vahvuudellaan, huumorintajullaan, positiivisuudellaan, myötäelämisellään, vaikutti varmaan monen muunkin elämään kuin minun, ikävä vain, että jo 57-vuotiaana poistui meitin keskuudestamme, mutta kuitenkin lämpimät muistot ja hänen monet viisaat sanansa ja neuvonsa on koko ajan jokapäiväisessä elämässäni mukana.. Paljon muitakin läheisiä/ystäviä, jotka vaikuttaneet, mutta vahvimmin isäni... ja positiivisesti toki..kaikki...

Avainsanat: henkilö elämä vaikutus positiivinen negatiivinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2009 - 17:29

Positiivisessa mielessä äiti♥ Avarakatseisuudellaan, lämminsydämisyydellään ja kannustavuudellaan hän antoi hyvät eväät elämään ja rakastavan kodin jonne voi aina palata, sattuipa elämässä mitä vain. Ahkeruudellaan, nokkeluudellaan ja rohkeudellaan myös opetti, että unelmansa voi saavuttaa ilman suuria rahoja.
Negatiivisessa mielessä nuoruusvuosien miesystävä, joka alisti, pahoinpiteli ja lopuksi yritti ottaa hengiltä.

Kysyjän kommentti

Tässäpä oli sitten perustellut vastaukset sekä positiivisel ja negatiivisel vaikuttajalle elämässään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 18:02

lapseni, aviomieheni sekä eräs ystävättäreni.. nimeltä mainitsematta:)vaikutus positiivinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 18:18

Eiköhän se alusta alkaen tuo äitimuori oo ollu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 18:21

En voi yksilöidä .Niitä on useita. Onneksi !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 18:25

En minä voi kaikkia eritellä niitä on niin monta...
Mutta jos sanoisin, että vanhempani ja nykyinen mieheni ja kaikki hyvät ystäväni ovat vaikuttaneet minuun positiivisella tavalla ja ovat olleet tukena ja turvana elämän vaikeissa asioissa : ) Kiitos siitä heille : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 18:33

Kiitos napsulaisillekin, täällä on tosi hienoja ihmisiä! Sitten on ollut monia ystäviä joita en tule koskaan unohtamaan ja sitä mitä ovat hyväkseni tehneet!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 18:48

Jokainen tuntemani ihminen on vaikuttanut jollain tavalla, suoraan tai epäsuorasti, onnekseni suurin osa positiiviseen suuntaan (näin tahdon ajatella).

Mitään ranking-listaa heistä tai heidän merityksestään en osaa tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2009 - 19:11

Kyllä äitini vaikutti eniten elämässäni. Vielä nykyisinkin muistan päivittäin hänen neuvojaan, ohjeitaan, huumoriaan ja iloista nauruaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 19:14

Kyllähän ne on vanhempani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 19:29

Äeti ja lukion äidinkielen rehtorini

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 19:49

Edesmennyt mieheni. Taisteli viimeiseen asti. Kuoli AIDS:n uhrina. En edes pahimmalle vihamiehelleni sita sairautta soisi. Siihenaikaan asuimme ensin Hesassa ja sittemmin Tampereella, 90-luvulla oli viela takapajuinen kasitys siita sairaudesta. Han menehtyi 1993 , 38 vuotiaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 19:58

Ensin isäni,sitten lapseni, mieheni, veljeni, siskoni,ystäväni unohtamatta työtoveritani.

Lähteet:
Oma kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 20:29

jos yksi pitää mainita, niin tällä hetkellä se on nykyinen mies ystäväni. hänen kauttaan ja hänen kanssaan olen saanut ja kokenut paljon sellaista, mistä pienempänä ja nuorempana jouduin vain haaveilemaan, eli en olis ikinä uskonut joskus asuvani omakotitalossa saati matkustavani ulkomailla sekä tutustuvani paremmin, myös kotimaahan. me rakennettiin oma talo ja matkusteltu väh. kerran vuoteen ulkomailla ja liikuttu paljon kotimaassa. ja samalla tunnen mies ystäväni parhaaksi ystäväkseni ja pystyn kertomaan hänelle ihan mitä vaan..vaikka välillä riitojakin on, mutta niistä aina selviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 20:39

Henkilöitä jotka ovat vuosien kuluessa vaikuttaneet elämään on onneksi useita. Heidän joukostaan on todella vaikeata nostaa joku ylitse muiden. Joten, annettakoon kiitos heille kaikille, tasapuolisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 21:04

en keksinyt millään hyvää vastausta :'D kai se on paras ystäväni sami.. tai äiti :>

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 21:56

Niitä on kymmenittäin, mutta jos nyt jonkun haluan mainita niin Urho Kekkonen oli mies paikallaan ja hän osasi pitää yksinvaltiuden järkevissä mittasuhteissa ja hän ajatteli ainoastaan maan etua toimissaan tavoilla, jotka nykyaikana ei olisi enää mahdollisia, eikä hyväksyttäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 22:17

Kummatkin lapseni. Poikani humaani elämänkatsomus, rakkaus lapsiin ja tyttäreni rauhallinen järkevyys. En lakkaa ihmettelemästä kuinka paljon olen saanut heiltä eleetöntä tukea ja hiljaista rakkautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 01:35

Äiti on opettanut positiivisuutta jota tarvitaan arjesta selviämiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 07:55

Mummoni joka kasvatti minut. Kaipaan häntä vieläkin vaikka kuolemasta on jo kauan aikaa. Nykyinen elämänkumppani on toinen tärkeä ihminen. Nämä positiivisia. Muutamia miinusmerkkejä elämän varrella on ollut ja vieläkin yritän antaa heille anteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 08:43

Itse olen elämäni herra ja siten kaikki toimeni ja toiveeni ovat minusta peräisin.Kukaan ei ole vaikuttanut minuun millään lailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 10:47

Kyllä varhaislapsuudessa saadut vaikutteet, kotoa, sukulaisilta, lastentarhasta ja koulusta, ovat ehkä minuun eniten vaikuttaneet, ainakin niitä muistuu tässä ikävaiheessa usein mieleen. Isonpana niitä sitten on voinut muokata mieleisekseen ja ajatuksiaan muuttaa suuntaan jos toiseenkin. Olen kiitollinen siitä että olen tällainenkuin olen näistä vaikutteista riippuen tai riippumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 16:35

Hmm,taitaa olla paras ystäväni,en osais kuvitella elämää ilman häntä,koska hän on auttanut mua ja tukenut vaikeina aikoina :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 19:02

Ystäväni, äiti, isä, veli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 22:13

Eniten minuun on vaikuttanut vanhin poikani sillä hänen takiaan olen joutunut/saanut kasvaa äitinä ja ihmisenä. Mikään ei voi korvata sitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:51

Äiti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 08:57

Kyllä se vanhempani ehdottomasti ja eräät muut lähisukulaiset. Lapsuudessa ja nuoruudessa luodaan perusta elämälle. Ihmisenä tietysti kasvaa aikuistumisen myötä, silloin vaikuttavina tekijöinä ovat ympäristö missä elät sekä oma toimintasi ja kiinnostuksen kohteesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:08

Oma äitini on vaikuttanut elämääni kaikkein eniten ja tosiaan siinä positiivisessa mielessä. Hän on jaksanut kannustaa minua läpi tuulen ja tuiskun, kasvattanut minusta järkevän ja rehellisen ihmisen, tukenut minua vaikeina aikoina ja yleensä ottaen aina ollut lähellä. Onneksi minulla on edelleen oma, rakas äitini <3