Onko teillä kokemuksia sappisaippuasta?

Tahranpoistoon tarkoitettu saippua..
Minulla on sellainen ja suosittelen sitä kaikille jotka tarvii.

Avainsanat: tahranpoisto saippua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 14:52

En ole käyttänyt koskaan sappisaippuaa.. Tuossa vähän infoa, niille jotka ei ole tuosta saippuasta kuullut ja jos rehellissii ollaan, niin en miekään ole kuullut kun vast nyti. =D

Sonett Sappisaippua

Valmistaja/markkinoija Sonett

Nerokas tahranpoistoaine pala- ja nestesaippuana. Sisältää naudan sappinestettä ja on tehokas tahranpoistaja, joka tehoaa mm. rasva-, väri-, muste-, lehtivihreä- ja veritahroihin.

Sonett Sappisaippua, pala 90 g
Hankaa kostealla saippualla tahraa. Anna vaikuttaa hetki ja pese tavanomaiseen tapaan. Sopii valkoisille ja värinpitäville tekstiileille.

Valmistusaineet: > 30 % palmuöljysaippua, 15-30 % kookosöljysaippua, 5-15 % tuore naudan sappi, < 1 % klorofylli

Sonett Sappisaippua, neste 120 ml
Levitä nestettä suoraan tahralle ja anna vaikuttaa 15 minuuttia. Tämän jälkeen perusteellinen pesu ja huuhtelu tai pesu tavalliseen tapaan koneessa. Sopii kaikkeen valkopyykkiin ja värin pitävään kirjopyykkiin sekä hienopesuun tehon lisäämiseksi.

Annostelu: 4-5 kg koneelliseen 20-30 ml
Ainesosat: > 30 % oliivisaippua* ja rapsiöljysaippua*, 5-15 % sokeritensidi, 5-15 % naudansappi, < 1 % appelsiininkuoriöljy, hajusteina aidot haihtuvat Petit Grain öljy (sisältää linalool ja limonen), palsami. * tarkkailtua luomutuotantoa

Kysyjän kommentti

: ) hienoa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.02.2009 - 14:35

Ei ole, kun en tiedä mistä sitä saa. Apteekistako? Olen etsinyt tavallisista kaupoista. Kuuleman mukaan poistaa tahroja hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 14:37

En ole kuullutkaan moisesta saippuasta.Mistä sitä saa ja mitä tahroja se poistaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 16:31

Ikivireästä ostin, suosittelen samoin. Parempi kuin mikään tabort tms. Luulisin löytyvän myös muista luontaistuotekaupoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 18:03

Erittäin hyvä saippua tahranpoistoon, niin palasaippuana kuin nesteenäkin. Ennen löytyi Luontokaupasta, nykyään kuulunee esim. Prismojen valikoimiin. Kannattaa kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 19:03

Tyttäreltäni opin sappisaippuan käytön. Hänellä on kaksi pienokaista ja tahrakohdat vaatteista kirkastuvat kummasti sappisaippualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 19:28

Enpä ole kuullutkaan moisesta, mutta kiitos vinkistä .On pistettävä korvan taakse!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 19:32

Löytyy toiletista ja nimenomaan lapsen vaatteiden puhdistamiseen. Ruskovilla vaatteet siitä tykkää, edullista ja toimivaa. Ja nimenomaan tuota Sonett merkkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 22:01

En ole edes kuullut aikaisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 08:48

Keräilen saippuoita,mutta sappisaippuaa minula ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 10:40

Olen kuullut tuosta, muistaakseni sitä esiteltiin myös Stockmanilla taannoin. Eli pitäisi olla aika hyvi nsaatavilla.