Mitä kuuluu pasi kuikalle.

onko siivous päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 12:27

Kiitos kysymästä. Pasi on oikein mukava mies, kuten serkkunsa Patu.

Kysyjän kommentti

Patu kuikka oli hyvä vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 09:43

Joo, siivoon senkin mut vasta huomenna : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 09:47

Ai kusipaikalle,kyl sekin on siivottava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 10:02

Räsi Kunni pitäisi pistää remonttiin, tai ainakin kuurata kunnolla

(Helsingin Rautatieasema)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 10:04

Kyllä pönttökin on puunattava jotta menee nuo pajautetut roskat paremmin putkeen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2009 - 10:12

Hyvää sille kuuluu. Joka päivä saa harjaa ja pysyy posliini puhtoisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 10:14

poijat vähän ruiskii ohi joskus ja tuoksahtaa sitten.. pistän yleensä itse siivoomaan semmoset ruiskijat:) muuten hyvää kuuuluu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 10:28

Työtoverini opetti ne ruiskijat pissimään istualtaan. Meidänkin pissipaikalle kuuluu hyvää. Pesen sen joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 10:32

Eylen oli siivouspäivä ja pasi kuikkakin on siisti. =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 11:08

Itse olen perheeni jäsenille miespuolisille opettanut, lähemmäs pyttyä se on lyhyempi kuin luuletkaan, eikä ole pissi haissut posliinissa kun olen roiskeet vielä pistänyt pesemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 11:20

Sisä-kuivakäymälä tyhjennettiin eilen,taitavat miehet oman ulkohuoneensa siivota viikonloppuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:15

tänään tuo olis perusteellisempi puunaus (seiniä myöten) muutenkin joka päivä tulee pyttyä ja lavuaaria putsattua, kun ei meidän isäntä ota neuvosta vaaria kun lorottelee seisaaltaan suoraan veteen (jolloin roiskuminen ympäriinsä toteutuu)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 15:06

Hankeen tulee rekä tai jos se on toisen käsialaa nii isälle ei pidä kertoa jos ei oo nopeet jalat.Meinaan kenen käsialaa se on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 22:14

Siellä se nokottaa entisellä paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 22:31

Erittäin hyvä kysymys sillä joudun kutsumaan huomenna putkimiehen. :P