On perjantai ja 13 päivä, kuin vaikuttaa? Onko onnen vai onnettomuuden päivä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 09:23

Nuorempana meillä oli kaveriporukassa tapana viettää 'poikien kaljailta pitkän kaavan mukaan' aina kun 13. päivä sattui perjantaiksi. Sekin hauska tapa on vuosien saatossa unohtunut eikä nykyään tähän päivään enää llity mitään erityistä.

Kysyjän kommentti

Varsin erikoinen perinne ollut teillä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 09:08

Sen näkee kun päivä on illassa. En ole vähääkään taikauskoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 09:09

En ajatellut koko asiaa ennen kuin näin tämän...
Varmaan ihan normaali päivä - toivottavasti kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 09:11

Ei mitään vaikutusta varmaan, ei ole ennenkään ollut, en ole taikauskoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 09:11

Toivon sen olevan onnen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 09:16

Päivä päivien joukossa ei sen kummempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 09:17

Jotenkin pidän lukua 13 onnenlukunani,varmasti onnen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 09:23

Toivon et ei tapahtuis mitään ikävää,vaikka on perjantai ja 13 päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 09:33

Toivotaan, että kaikille tulee hyvä päivä! Ainakin aamu lähtenyt normaalisti käyntiin ja työt alkavat tuossa iltapäivällä...illalla näkee millainen on päivä ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 09:40

Olen aika taikauskoinen ja on ollut kokemuksia perjantaista ja vielä oli 13 pvä, kaikki meni kyllä sinä päivänä persuuksilleen : )
Kyllä olen varovainen...
Mut toivotaan, että historia ei toista itseään : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 10:13

Itämaissa se on onnenpäivä. Minä en ajattele se olevan kumpaakaan. Mutta ihmiset selvästi kammoaa suomessa tätä päivää.. asiakkaitakin on selvästi vähemmän töissä kuin muulloin:) höh, sanon minä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 10:21

Tavallinen onnenpäivä, ei ole taikausko päässyt puraisemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2009 - 10:33

Ei pure taikausko minuun. Samalla tavalla kuluu 13 päivä perjantai, kuin 12 päivä torstai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 10:59

Eipä se 13 perjantai mitenkään vaikuta minuun.. Jos nyt jokin kämmähdys sattuu käymää silloin, mikä voi tietty käydä muulloinkin, niin sitten leikilläni syytän vain 13 perjantai päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2009 - 11:53

Olen kuullut, että se on onnen päivä monelle. mista johtuu moinen taikausko. Onko
kellään historiasta tietoa, että onko 13. päivä perjantaina tapahtunut jotain kauheata.
Minusta se on hirveätä, jos ihmiset pelkäävät tätä yhdistelmää. Tapahtuuhan niitä nykyisin lähes joka päivä valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:13

Veljelläni aika onnen-päivä, aikanaan. Piti syntyä kaksoset,mutta tulla tupsahti 2tyttöä ja 1poika .Aika mukava perheen-lisäys.Ennestään oli 2 poikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:17

eipä oo vielä tapahtunu mitään kauheuksia tähän mennessä. saas nähdä kun mennään iltaa kohden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 13:48

en oo mietenkään taikauskoinen, mutta aina sitä kattelee ympärilleen, harvemmin kuitenkaan mitään on sattunut. (onneks)..mutta vielä on päivää aikaa..ai niin, meinashan tuossa yksi auto tulla kylkeen aamulla, tiet tuntuu olevan liukkaita...tällähetkellä, suututtaa,kun en saa purkin kantta auki ja ranne meni siinä vääntelyssä kipeeks..nooh,oma on huoleni:)ja jouduin lähtee toisen syyn takia ajaa kauppaan turhan takia ,hakemaan puuttuvaa tavaraa,vaikka olinkin just tullu kaupasta kotiin...vieläköhän ajattaa jonnekin..hmm..eli ei pahoja vielä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 15:14

Toi musta kissa mölisi eilen kokopäivän.Vissiin vanha almanakka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 15:38

TÄNÄÄN OLLUT KAIKIN PUOLIN HYVÄ PÄIVÄ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 15:42

epäonnen päivä, sen huomaa tänään olleesta matikankokeesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 18:22

No ei niin mitenkä tavanomaisesta poikkeava päivä. Jos tänään olis sattunu jotain tosi skeidamaista niin olis se sit tapahtunu minä muunakin päivänä tahansa. Niinkuin on käynytkin, eli ei taida olla musta taikauskoseks...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 22:32

Ihan normipäivä eli tapahtui pahaa ja hyvää. Aina sattuu ja tapahtuu. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 20:00

Normipäivä