Kuinka kauan olet asunut siinä paikassa missä nyt asut.Meille lähti kahdeksastoista vuosi viime joulukuun alussa..

Olemme kyllä aika hyvin viihyneet,täällä on luonto lähellä ja kaupatkin kävelymatkan päässä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2009 - 20:04

Joulukuussa tuli täyteen 36 vuotta tällä tontilla, alkuun nyt työhuonetilana olevassa
vanhassa talossa, vuoseesta -87 uudessa talossa.
Ennwn tänne toiseen päähän Suomea muuttamistani minulla ehti olla melkein kaksikymmentä osoitetta.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,kauan olet asunut samalla paikalla,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2009 - 18:49

11 ja puo vuotta olemme asuneet tässä paikassa : ) mut mieli kaipaa jonnekkin muualle asumaan : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2009 - 18:50

Kutakuinkin yhtä kauan olen asunut minäkin nykyisessä paikassa. Viihtynyt kai olen, kun en poiskaan ole lähtenyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 18:54

Tämä asunto valmistui vuonna -88, jolloin sen ostimme, eli olemme ns. alkuperäiskansaa... mukava paikka, piha 'oikeeseen' suuntaan = aurinkoon, puita - kävelyteitä riittää ja mukavia, ystävällisiä naapureitakin piisaa tässä taloyhtiössä, lähimpään kauppaan 1km, mut käyn siellä töistä tullessani, joten sekään ei rassaa, nyt vaan haluais muuttaa pienempään (kun linnut lentäneet pesästä), mutta pitäis löytyä samasta taloyhtiöstä mielellään ja ne kolmiot mitkä olleet myynnissä tässä, niin pihat 'väärään' suuntaan.... no, täytyy vissiin avartaa tätä puolta omassa mielessäin, niin ehkä sitten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 18:56

Asun kahdessa paikassa, on kaksi osoitetta;
Ensimäinen on ollut viisi vuotta ja toinen reilun vuoden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 18:58

Muutin tänne runsas vuosi sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 18:58

Tässä talossa 23 vuotta, ja jos voimia riittää talon hoitamiseen niin loppu elämäni haluan tässä asua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 19:07

Vuonna -86 hankittiin 'tilpäisasunoksi' , tilapäinen oleskelu samassa osoitteessa jatkuu edelleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 19:10

13 v. tässä asunnossa mutta apikkakunnalla koko iläni, lähes

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 19:34

Tässä vasta vähän toista vuotta, ja minulla on toinen okt. tossa muutaman kilometrin päässä, jossa asuttiin 15v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 19:39

25 vuotta ja risat kaupungissa, nyt maalla ja tässä osoitteessa 3 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 19:45

osttetiin 2000v..täältä maalta tämä talo jota rakastan ylikaiken, täällä ois tarkoitus eläkevuodet viettää, kuhan tuo isäntäkin pian pääsis ja terveyttä riittäis, vaikka isäntä sanoo, että siten kun emme pysty tätä hoitämaan, nin ostetaan talkkarin palvelut...no matkaa 5 km kauppaan ja keskustaan, mutta ei ongelmii, kun on auto jolla voi käydä kaupassa..ja ei tule niin usein kauppassa käytyäkän ,kuin silloin kun kaupungissa asui ja aina oli jotain heräte ostoja...täällä on ainut liikenne tuo lentoliikkenne joka pitä ääntä, joten hiljaisuudessa ja luonon rauhassa täällä saa olla..kunpa vain elopäiviä piissais ja sais nauttia..kodissa olosta..ja piha piirissä sen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 19:47

Kaksihan noita osoitteita on tällä hetkellä ja varmaankin vastaisuudessakin vielä jokin aika, kunnes kaikki ratkeaa ja voin muuttaa tänne etelään pysyvästi! Tää on ollu nyt parivuotta käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 20:01

Viime kesänä vasta tuli tää kämppä ostettua, eli aika untuvikkona vielä täälä asustellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 20:33

tuleekohan nyt neljäs vuosi.. en oo oikeesti varma :'DD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 20:33

vappuna tulee kaks vuotta täyteen. jaotellaan sillain että tuossa tien toisella puolen talo nro 16: puol vuotta, sit yx talo alemmas nro 18 siinä puol vuotta ja sitten tämä nro 13 vuosi...mut samalla tiellä kaks vuotta. tekis mieli muuttaa pois jo. kyllästyttää tää kämppä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 21:01

Oslossa noin puoli vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 21:09

n. puolitoista vuotta sitten saatiin talo valmiiksi ja muutettiin tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 22:06

Kesäkuussa tulee 2 vuotta. Remonttia teimme ennen kun muutimme ja vieläkin ois pikku hommia ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 22:32

Vuonna 1975 muutettiin. Siitähän tulee jo 34 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 23:08

minulla asunto 3 eri maassa,sama vietnamissa pisimpään 10v

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 23:10

noin 30 v.. siis ihmisikä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 23:31

Ihan liian kauan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 01:04

laiska muuttamaan, parin korttelin alueella koko ikäni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 08:02

Joulukuussa tuli 20 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 13:00

Nyt on meneillään kolmas talvi,siitä kun päätimme jäädä kokonaan mökille,ei enään kaupunkiin palattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 14:06

rakennettiin tätä taloa kesä 2003 ja muutettiin marras-joulukuun vaihteessa 2003 eli viime marraskuussa tuli 5 vuotta täyteen, kuudes vuosi jo siis menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 16:50

16 vuotta ollaa asuttu tää samas paikas ja samas talos,kai sitä sit kaupunkiin muutto tulee sitten kun lähen opiskelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 22:40

Muutin tänne kymmenen vuotta sitten ja välillä asuin muualla kunnes taas täällä. :)