Oletko käynyt "siellä missä pippuri kasvaa"?

Ja missä se mielestäsi on? Itse olen vieraillut Sansibarilla maustetilalla, jossa kasvaa mm. pippuria :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2009 - 00:52

Kyllä vaan, mutta en läheskään niin usein kuin on toivotettu sinne painuvaksi.

"Jos toivotat jotakuta painumaan sinne missä pippuri kasvaa, kehotat häntä lähtemaan Sarawakiin, Borneoon!"

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 23:21

Tulihan siellä käytyä, mutta en paljoa pippureita havainnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 23:28

Eipä ole tullut käytyä, vaikka useati on sinne käsketty meneekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 02:06

EILEN KÄVELIN pippuri kasvi maan läpi,ainakin täällä kasvaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 06:26

Kyllä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 08:34

Eipä ole tullut Zansibarilla käytyä, kerran kyllä eräs erikoisryhmien vetäjä yritti koota ryhmää mutta ei onnistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 09:04

En ole käynyt, mut halu olis kova : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 09:18

En ole käynyt vaikka monesti ovat käskeneet,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2009 - 09:51

Saisin olla aina liikkeellä, niin usein on sinne toivotettu menemään. Käymättä on vielä. Ehkä joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 09:53

Kait sitä pippuria kasvaa nykyään monessakin paikassa, mutta en nyt ainakaan muista koskaan nähneeni 'pippuri-farmia' livenä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 10:31

Ei ole tullut käytyä vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 11:50

Siltä kyllä tuntui välillä Ugandan takamailla... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2009 - 12:56

Olen käynyt Turkissa siellä pippureita kasvaa, ei tarvitse matkustaa sen kauemmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 17:04

Hih...eipä tarvitse kauas mennä. Chilipippureita voi kasvattaa vaikka ikkunalaudallaan. Taitaa Turkinpippurikin kasvaa sisätiloissa kotomaassamme.... varmaan olen väärässä kasvissa...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 17:13

En ole käynyt, vaikka välillä kyllä siltä tuntuukin, että olisi eksynyt sellaiseen paikkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 19:08

Olen onnekseni saanut käydä, ja voin sanoa, jos sinne kehottavat menemään ettei siellä vara ole myötäänsä juosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 20:29

olen olen, mutta kun en muista oliko espanjassa vaiko turkissa.....no ainakin opas sanoi ,että tässä on se paikka jossa pippuria kasvaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 20:48

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 23:02

Mieluummin se kuin kuuseen suksiminen :)

Eikun vakavasti: Olisi tosi mukavaa lähteä pippuriviljelmille käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 19:19

Olen, Helsingin yliopistollisessa kasvipuutarhassa