Oletko yöpynyt Helsingin Torni-hotellissa? Onko kokemisen arvoinen nähtävyys?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2009 - 19:22

Tosi monesti Tornin ravintoloissa, yöksi olen aina päässyt kotiin ja parhaat näköalat ovat yläbaarin naisten vessan ikkunasta ... väitetään

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 23:29

En ole yöpynyt, mutta tornin baarissa on tullu muutaman kerran oltua, iltakahveella!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 23:40

Olen öitsenyt Tornissa, ja ruokailemassa käynyt mennen tulle. Mutta varmaan seurasta riippuu miten sen kokee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 00:56

Olen lähestulkoon yöpynyt Hotelli Tornin Baarissa (yksityistilaisuus päättyi klo 06)

Onhan siinä talossa historian havinaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 04:31

enpä pitäisi kovin kummoisena hotellina,noin niinkuin hotellina ajatellen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 06:27

Torni maine on papempi kuin itse paikka.Se on pala historiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 08:40

Helsinkiläisenä en ole, mutta baarissa olen käynyt. Historiallinen paikka sinänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 09:05

En ole käynyt, mut voin joskus käydä katsomassa : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 09:16

En yöpynyt tornissa mutta olin siellä olusilla ylähuipulla,valomerkkiin asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2009 - 09:49

Olen käynyt drinkillä siellä ylhäällä tornissa. Kaunis paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 09:56

Kotikaupungissa ei paljon passaa hotelleissa yöpyä, tulee herkästi sanomista, mutta jos ei ymmärrä/tiedä historiaa, turha mennä Torniin, samalla rahalla löytyy parempaakin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 12:57

Tottahan toki olen käynyt Tornin tornissa ihan kultturihistorian takia. Yöpynyt en ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 19:11

Tornissa on tullut yövyttyä. Hotelli on keskeisellä paikalla Helsingissä, historia on läsnä koko hotellissa, liittyyhän hotelli valvontakomission aikaan.
Parhaat näköalat löytyvät ylhäällä baarissa.