Kertokaas valokynän käytöstä,mie kysyn siksi,kun en koskaan ole sellaista käyttänyt.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 18:56

Sitä sivelet sinne silmien alle missä on sitä pussia ja tummentumaa.

Lisätty: 11.02.2009 - 19:01

Kevyt meikkivoide päälle ja puuteria vähän sudin kanssa niin nuortuu kummasti.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,kitos neuvosta,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 18:57

kas en ole minäkään, enkä edes meinaa, mutta osuuskauppaväki auttaa aina, katsoppa linkistä:

www.yhteishyva.fi/yhteishyva..._kayttoon/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 18:59

No en kyllä minäkään ole käyttänyt ja toivottavasti en ikinä tule käyttämäänkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 19:00

Eipä taida olla tarvetta käyttää kyseistä aparaattia, kyllä nuo rypyt saa olla aivan rauhassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 19:07

luulen että makoilu beech illä antoisempaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 19:21

en naisena ole käyttänyt, mutta kiitos maarit3 nyt sitten rupeen käyttämän , kun vinkin sain..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 20:09

Olen käyttänyt joskus, mut rypyt näkyy vähän liian hyvin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.02.2009 - 20:17

En ole käyttänyt, enkä taida ruveta käyttämäänkään. Alkaa olemaan nuo rypyt ja silmänaluset sitä luokkaa että niitä ei piilota kuin vetämällä säkin päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 20:27

kiitos vastauksista, olen itse miettinyt samaa, jotta mitähän silläkin tehhään:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 20:55

minäkään en ole kovin innokas meikkailemaan, enkä ole valokynää naamalleni näyttänyt..mut tarttee varmaan joskus kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 20:59

Sitä kun aikansa tuskailee ryppyjensä kanssa, katselee rupsahtanutta ruumistaan ja ihmettelee roikkuvia paikkojaan tulee siihen tulokseen, että ei tästä pelkällä valokynällä selvitä...en ole vielä kokeillut, mutta kaikkeahan vois yrittää. Kuitenkin lienee parasta opetella hyväksymään itsensä sellaisena kuin on ja jos ei muille kelepoo niin niihinpähän on häppee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 22:29

Täällä on tytöllä sellainen valokynä jolla hän osoittaa aamulla silmään jos en muuten herää. Se toimii nappia painamalla ja saisi jo pikkuhiljaa olla toimimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 06:36

laita ohuesti yläluomiin,nenänvarteen ja ohimoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 08:23

Olen kokeillut , on mielestäni humpuukia koko juttu. Työtoverin sisar on kosmetologi jolta itsekin olen saanut jotain tuotenäytteitä. Hän sanoi että valokynä on sitä meikkivoidetta mitä varsinainenkin, ehkä koostumus vähän eri eli ei kannata uskoa siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 17:12

Kun haluan olla edustava niin käytän valokynää. Sivelen sitä suupielen uurteisiin ja sinne mistä haluan häivyttää varjoja. Tuntuu kivalta olla vähän meikattu. Sitä teen vain aniharvoin. Valokynä on aika arvokas hankinta sellaiselle, joka meikkaa harvoin.

Mutta naisella pitää aina olla yritystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 23:13

Valokynää käytetään meikkivoiteen jälkeen. Laita sitä ohut viiva niihin kohtiin joiden haluat olevan huomaamattomia. Silmien alla ei siihen alaluomeen vaan sen alle. Alaluomeen laitettuna saat sen vain näkymään enemmän. Kokeile. Itse laitan huonosti nukutun yön jälkeen silmien sisäkulmiin pienen sipauksen valokynää.

Valokynä toimii siten, että se valehtelee silmälle jonkin katoavan. Ilmiö johtuu valon heijastuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 21:10

Eikös valokynällä voi korostaa tiettyjä alueita kasvoista kuten poskipäitä...