Oletko tehnyt tänään yhtään tekoa,joka olisi saanut jonkun ihmisen iloiseksi?

Avainsanat: sanat teot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 15:31

Olen huolehtinut tuosta paremmasta puoliskosta ja molemmilla hyvä mieli :-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 15:33

tänään on jäänyt hyvät teot tekemättä. olen tehnyt vaan niitä tavallisia tekoja joita joka päivä teen..eli arkisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 15:37

Tein tuossa sapuskaa siitä varmaan tullee kylläsek ,she and he.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 15:41

Kyllä olen aina auttaa ihmisiä joilla on jotain vaikeutta täällä vieraalla maalla, esim. nuo pankki automaatit on monelle hyvin vaikeita ja sitten saattaa olla muuten eksyksissä, eikä tiedä mihin mennä. Tietysti aina joitakin hyvin ystävällisiä ystäviä voi muistaa kukan kera näin netin välitykselläkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 15:42

Olen (toivottavasti) ilahduttanut ystäviäni tänään : ) ja
saanut jonkun hymyilemään : )
join kupposen kahvia ystäväni kanssa ja puhuttiin vanhat asiat uusiks : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 15:49

Annoin 2 mummon kävellä rauhassa sauvoineen suojatien yli.Kyllä mummot tulivat iloisiksi! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.02.2009 - 15:52

Kävin ystäväni kanssa kaupassa ja sen jälkeen kahvilla. Saimme molemmat hyvän mielen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 16:25

annoin nettilahjan veljelleni, mut en tie oliko hän iloinen, kun ei ole kait nähnyt vielä...ja onni kisu kehräs, kun sai puolet mun kalaruuasta, hän raakana ja minä kypsänä...no juu 2 henk..illalla sit isännälle jotain herkkuu pöytän , kun hän kotiutuu...3 henk..ei huono..

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 11.02.2009 - 16:25

No joo tavallaan, lupasin käydä hakemassa kaupasta herkkuja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 16:31

Tänään tainnut olla enenmmän noita huonoja kuin hyviä tekoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 16:45

Tehnyt hyvän työn töissä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 17:16

Sain 1 ihmisen iloiseksi jopa nauramaan makeasti , tilanne oli otollinen huumorille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 17:20

uskoisin tehneeni monta ihmistä onnelliseks tänää ,omilla toiminnoillani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 17:23

Maksoin yhden tammikuussa erääntyneen laskun. Saaja kaiketi tuli iloiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 17:41

Kyllä, syötin ihmisen joka ei siihen itse kyennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 18:43

Muutaman ihmisen sain nauramaan ääneen, en tiedä olivatko iloisia vai nauroivatko muuten vain vitsilleni. Luultavasti muutaman lapsen ja muutaman äidinkin olen saanut aamupäivällä iloiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 18:44

Join päiväkahvit ystäväni kanssa meillä,sitä ennen kävimme lenkillä.Tein myös hyvää ruokaa puolisolleni ja itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 18:55

Kävinpä pitkästä aikaa katsomassa äitimuoria, siitä se ilahtuu (kun ei ole tapana turhan usein rampata) ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 19:26

Kyllä sen suhteen voi mennä hyvillä mielin nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 20:21

Työssäni teen niin koko ajan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 20:46

pyrin joka päivä miellyttämään asiakkaitani, et saisivat hyvän palvelun ja sitä mitä tulivat hakemaan eli muutosta hiuksiin:). yleensä asiakkat ovat lähteneet iloisina pois uudessa lookissaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 08:38

Kukas nyt tähän aikaan aamusta mitään sen kummempaa olisi ehtinyt tekemään. Puoliso lähti aamulla aiaksin lentokentälle, olin vielä unepöpperöinen siinä vaiheessa ja muita en ole juurikaan tavannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 15:44

Olin tyttäern pojan kanssa ajelulla ja keroin joka napin ja vaihteen ja muidenkin hallintalaitteiden merkityksen,ja pojalla oli tosi hauskaa,kun kolmi-vuotias sai vastauksen joka kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 20:49

koulussa oli sellaine päivä että pojilla ja kaikilla tukioppilailla oli kaulassa sydämet. niitä sai mennä halaamaan ja kirjoittamaan nimensä niihin.. ne kai teki aika iloiseksi :DD ainakin minut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 00:34

Kävin kaverin kanssa burgerilla ja hopatimme kaikenlaista, teki molemmat iloiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 00:07

Vastaan tähän niin myöhään, etten enää muista kenet tein iloiseksi just tuona päivänä. Yritän nykyään asennoitua siten, että ajattelen heti aamulla kenelle voisin olla avuksi tai tuottaa iloa. On muutes paljon parempi päivä itselläkin. :)