Mistä ympäristömyrkyt ovat peräisin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 17:44

Niin ne pääkaupungin sankarit laskivat kaikki myrkyt likaviemäriin, hakivat ne asiallisesti säiliöautoon ja laskivat kulman takana sadevesiviemäriin...
Mutta yleisesti ottaen ne tulevat savupiipuista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 15:19

Autoista,lentokoneista,torjunta-aineista.Niitä on lukematon liuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 15:28

Arkadianmäen ongelmalätelaitoksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 15:40

Ympäristöstä tietenkin,kun jotain sieltä syö ne kerääntyy elimistöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 15:46

Yks älypää oli lähimetsään laskenut autostaan öljyt : (( Roppu auki, öljyt ulos roppu kiinni ja uudet öljyt tilalle, oli vilä purkinkin heittänyt metsään...
se älypää on aikamoista ympäristömyrkkyä : ((krrr.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.02.2009 - 15:50

Teollisuuslaitoksista, kulkuneuvoista, ihmisten kodeista ja autotalleista, ja monen moisista paikoista, jopa viljelijöitten pelloilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 16:30

Ne on otettu maasta ja niitä on sekoiteltu ja heiluteltu ja niille on tehty vaikka sun mitä.
Mutta kaikki on alumperin ollut maassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 17:10

Ja Vantaalla tietysti Lokapojat dumppas aikas läjän kaikkea mielenkiintoista sinne suohon ja metsiin. Kaikkee ihmiset keksiikin. Ihminen ja sen teot on ympäristömyrkkyjen(kin) alku ja juuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 18:31

Ihmisen toiminnan (pääasiassa teollisen toiminnan) haitallisina sivutuotteina ja jätteinä. Niiden jälkikäsittelyn vajavaisuus tai puuttuminen kokonaan aiheuttaa tilapäisiä tai peruttamattomia ympäristöongelmia .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 20:22

ihmisen jäljiltä, ikävä kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 12:59

Laiva laskee pilssivetensä tai jäteöljynsä mereen, yksi esimerkki.