Oletko koskaan pettänyt toisen ihmisen luottamuksen? Jos olet niin miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 09:44

Kyllä olen ja niin on varmasti jokainen muukin. Useimmiten niissä tilanteissa vaan on kysymys siitä, että sinuun on asetettu epärealistisia toiveita ja odotuksia, luotettu sinun tekevän jotain tai toimivan tavalla, jotka eivät ehkä ole sinulle edes mahdollisia.

Itse antamistani lupauksista ja herättämistäni toiveista pyrin huolehtimaan mahdollisimman hyvin, mutta varmasti kukaan meistä ei onnistu siinäkään aina.

Eli vastaus on, petturi olen ja niin taitaa käydä jokaiselle hyvistä yrityksistä huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 09:56

Olen petturi niinkuin varmaan kaikki muutkin ihmiset.
Viimeksi petin luottamuksen viimevuoden puolella, lupasin leipoa kakun kummipojalleni mutta
jouduin sairaalaan ja olin aika huonossa kunnossa eikä siellä nyt voinut leipoa vaikka kuinka olis tehnyt mieli. Elämässä voi tulla sellaisia tilanteita jossa tälläinen pettäminen tapahtuu, että tietoisesti tai tietämättään pahoittaa toisen mielen, itse yritän kyllä pitää huolen, että mitä lupaan niin sen teen.
Aika vaikea sinänsä tämä kysymys, helpompi varmaan olisi vastata :Onko sinua petetty? Ja miten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 09:57

vahingossa on voinut niin käydä mutta en koskaan tahallani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 09:59

Olen. Liittyi erääseen ihmissuhteeseen, jolloin se oli paras ratkaisu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 10:16

Varmasti on käynyt montakin kertaa mutta lähes aina kuitenkin tahattomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 10:22

Muutaman kerran on väitetty minun pettäneen luottamuksen mutta en tiedä kyllä syytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.02.2009 - 10:34

Varmasti näin on tapahtunut, mutta pienissä asioissa, joita en muista, mutta vastapuoli varmaankin muistaa. Yleensähän on niin, että petetty osapuoli muistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 12:33

en koskaan ole joutunut sellaiseen tilanteeseen ,mutta luottamus ihmisiin on karissut.matkan varrelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 13:20

Ei tule mieleen, ei ole tapaistani. Mitään niin huonoa ihmissuhdettakaan ei ole ollut että olisi tarvinnut niin tehdä.
Tottakait kaikkiin ihmisiin en luota sataprosenttisesti, se on luontaista varovaisuutta mutta se asia menee jo toisille urill.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 13:56

kyllä on varmaankin tullut niinkin tehtyä, mutta yritän kyllä etten tieten tahtoen pettäisi luottamusta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 15:26

Kyllä varmasti olen tuottanut pettymyksiä monellekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 15:30

olen kyllä mutten tahallisesti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 17:30

Olen ja kadun tekoani. Siinä ei vaan oikein anteeksipyynnöt auta, on vain kärsivällisesti ajan kanssa yritettävä voittaa luottamus takaisin jos on siihen mahdollisuuden saanut. Jokainen meistä tekee virheitä mutta rehellisyyden varaan kannattaa aina rakentaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 18:49

Kyllä olen tahallisesti ja tahattomastikkin. En vain nyt muista yhtäkkiä yhtään esimerkkiä, mutta on monta ihmistä, jotka eivät minuun luota täydellisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 19:28

Pyrin olemaan minuun asetetun luottamuksen arvoinen, mutta kukaanhan ei ole täydellinen, en edes minä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 19:30

Samaan petturi-kategoriaan voidaan minutkin lukea. Mutta oppia ikä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 00:11

Olen tosiaan, mutta otin siitä opikseni. Siitä tapauksesta on jo vuosia, mutta muistan sen varmaan koko elämäni ajan. Nuorena plikkana puhuin ihan liikaa ja möläytin vahingossa erään asian, jota ei missään tapauksessa olisi pitänyt mennä sanomaan. Harmittaa vieläkin. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 21:59

Kukapa ei töppäilisi, useimmiten tyhmyyttään, harvemmin sentään tahallaan