Mitä aiotte tänään tehdä,mie lähden ainankin ulkoilemaan,täällä -8 pakkasta ja tuuletonta,näyttäs tulevan auringoista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 10:54

tiskikoneenlataus, pyykkikoneenlataus, järstellä tavaroita ja ehkä pieni lenkki, mutta noi polvet ovat taas niin kivuliaat, et kun vielä tuon liukkauden tuonne päälle, niin voi olla , et uskaltaako muuta kuin kauppa reissul..jospa sen yhteydes tekis sit sen lenkin, kun kaupunkis sentäs hiekotetaan jalka käytäviä..täällä ei hiekkaa näy juuri koskaan..

Kysyjän kommentti

paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 09:38

Tavan arkisia hommia teen näin aamusta, ruokahan se on joka on jokapäiväinen projekti ja sit jos kävis vähän ulkoilee ja sit kaverin luona vähän maailmaa parantamassa : ))

Lisätty: 10.02.2009 - 10:47

Pakkasta täällä on -4.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:50

.koiran kanssa tästä kohta ajatelin lähteä jäälle kävelemään.Pakkasta on -5 astetta. Sitten avantoon ja iltapäivällä elokuviin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:24

Koulupäivän jälkeen katson telkkaria, olen koneella, syön, harjoittelen huomisiin enkun sanoihin ja ehkä pesen pyykit. En tiedä lämpötilasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:24

vapaata tänään, metsään kunhan tästä verkkaisilta aamutoimilta joutaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:55

töihin tässä olis tarkoitus... *haukottelee*

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 11:11

Siivota vaatekaapin, hakee peräkärrin ja parit ylimääräiset huonekalut viiä poies.. ( tai huonekalut ja huonekalut ) ei mitään sisustuksessa olevaa, vaan ihan jonnijoutavaa.. Kun meil on yksi huone pelkkää romua täys, ettei sitä voi ees sisustaa ennen kun on ylimääräiset poies..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 11:21

Kevyttä ulkoilua ( pakkasta tosin on -13.6c).
Teen asuntohakemuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 11:29

Tulin jo ulkoilemasta,-5 satetta täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 11:32

tahtoisin niin kovasti lähteä ulkoilemaan, mutta valitettavasti työt kutsuu ja pitkälle iltaan. töiden jälkeen pitää käydä isukkia moikkaamassa ja jos vielä ehtii niin salille treenaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.02.2009 - 11:35

Metsäänhän sitä on lähdettävä lenkille. Hiukan sumuista ja aurinko yrittää paistaa sieltä välistä. Lämpötila -3,5. Hyvä ulkoiluilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 11:59

Peiton alla napsuilen, minkä jaksan ja sitten torkun,jotta tuo flunssa helpottais.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 13:56

Huomenta vaan napsulaiset. Meikäläisen aamu, kun yövuoron jälkeen nukuinkin näin pitkään. Kaffet ensin ja kevyttä kenttäurheilua, elikä pieni lenkki ulkona. Sit tavanomaiset rutiinit tällasena päivänä jolloin ei jaksa tehdä mitään. Illalla saunotaan ja huomenna olen taas terässä. Pysykää kaikki terveinä, flunssaa kovasti liikkeellä ympäri Suomen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 17:24

Töistä on tultu ja kai sitä pitäisi vähän käydä ulkoilemassa ja sitten hoidella vähän kissanhoitopaikkaa matkan ajaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 17:49

tarkoitus ois lähtee ulkoilemaan koiran kans, pieneen kirpakkaan pakkasee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 21:08

Töitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 00:52

Ajattelen, lienen siis olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 10:36

Töitähän sitä tehdään, ei nyt ulkoilemaan voi lähteä keskellä päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 00:49

Taisi olla työpäivä tuokin.