mihin hamsteri laitetaan kun purut vaihdetaan?

niin kun en ny tiiä sellane kääpiöhamsteri.........

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 10:36

Hanki hamsterillesi vaikka tuommoinen kuljetuslaatikko ( linkissä ) ja laita se häkin siivouksen ajaksi siihen.. [ Kaverin hamsteri kylläkin osasi tulla sieltä ulos vaikka yllä oleva luukku oli kiinni, se oli niin menevää laatua että sitä ei 'kattoluukutkaan' pidelleet. ] =D

www.harminfarmi.com/shop/ind...ductID=529

Lähteet:
google > hamsterin häkit

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 09:15

Itse kompostoin ,sellaiset jätteet,riipuu kuitenkin paikkakunnasta ja siitä onko sinulla mahdollisuus kompostoida.Kerrostaloissa on yleinsä ohjeet roskiksilla,jos asut omakotitalossa eikä tellä sitä ole,rakennus puuhiin vaan.

Lisätty: 10.02.2009 - 14:30

Hups,taisin lukea aamulla kysymyksen väärin,oli siis kyse hamsterista,ei purusta,sorry!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:23

älä nyt kuitenkaan sitä elävää hamsteria kompostoi, pistä vaikka ostoskassiin siksi aikaa kun siivoat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:27

Vaikka kenkälaatikkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.02.2009 - 09:29

Kannattaa hankkia sellainen pieni laatikko johon laitat sen siksi aikaa. Ruokakuppi ja jokin lelu on ihan kiva ajanviete.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:37

Laatikko on hyvä tai sit pesuvati jos se ei tule pois sieltä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:54

vaikka koppaan:) tai pieneen laatikkoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 11:23

Iso muovilaatikko oli kaverilla ja siellä ne (2 kpl) viihtyi jopa sitä karsinaa paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.02.2009 - 11:23

Laita vaikka ämpäriin siksi aikaa. Mihin tajansa avonaiseen astiaan tai laatikkoon, jossa on reunat, ettei karkaa sun hamsteris.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 10.02.2009 - 15:13

laita johonkin toiseen laatikkoon, kyllä se sellaisessa pärjää hieman aikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 16:41

IHAN MIHIN TAHANSA MISTÄ SE EI KARKAA, JA SILLÄ ON TURVALLISTA OLLA, ESIM TOISEEN HÄKKIIN TAI JOHKIN LAATIKKOON. :) TAI ANNAT VAIKKA JOLLEKKIN SYLIIN...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 17:20

Tyttärelläni oli jokunen vuosi sitten kääpiöhamsteri ja hän pisti oven kiinni, pyyhkeen oven alaraon päälle ja päästi Kanelin juoksemaan omaan huoneeseensa. Sieltä se yleensä löytyi sängyn alta kun oli aika mennä takaisin omaan kotihäkkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 21:07

Pistä vaikka pahvilaatikkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 00:50

Olisin sanonut, että taskuun, mutta valitse ihmeessä turvallisempi paikka. :)