Milloin viimeksi lopetit tupakoinnin? Oletko laskenut esim. vuosikulunkisi (sairausmenot poislukien)?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 19:37

Poltin 25 vuotta ja loppuvuosina meni jo 3-4 askia /pv. Sitten yhtenä päivänä 6 vuotta sitten lopetin tupakoinnin ensimmäisen ja viimeisen kerran yhtä aikaa.
Joten ,kun sanon, että älkää rakkaat ystävät aloittako tupakointia ikinä, niin minulla on itsellä asiasta jonkin lainen kokemus ja vannon,että kadun jokaista savuketta niinä 25:tenä vuotena, joina tuhosin elimistöäni tyhmyyttäni.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 19:36

Uuden vuoden alla 2004 eli tulossa oli vuosi 2005 ja se tupakkalakko ja lopettaminen on pitänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2009 - 19:44

En ole lopettanut nyt vuosiin. Kulunki on helppo laskea, kun en ole sairastanut tupakan takia päivääkään. Samat lentsut on ollut kuin tupakoimattomillakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 19:47

En ole lopettanut enkä pitänyt kirjaa. Olen vaan ollut polttamatta usean vuoden.Alkaa jos alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 19:47

Juuri vuodenvaihteessa tuli lopetettua, kaks viikkoo sitä lakkoo kesti. Ja taas röyhytellään, tosin keväällä loppuu, taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 20:01

En ole lopettanut,en edes yrittänyt lopettaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 20:05

Poltin pari vuotta ennen kuin aloin odottaa tytärtäni. Tupakka jäi ilman lopetusta ja sitä kesti kolmisen vuotta. Nykyisin poltan taas ja se jää sitten kun on jäädäkseen. Vuosikulunkeja en ole laskenut, aivan kuten en laske vichy-veden vuosikulutustakaan. Siihen kuluu mihin on tarvis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 20:30

loppui 25.9.2001 , en säästöjä ole laskenut, mutta hirmuinen yskä ollut siitälähtien, joten podenkin nyt niiden ihmisten tupakka yskää ,jotka polttaa, esim.siskoni, jolla ei ole yskää...niin jatkuvaa yskää siis..yskänlääkkeisiin menee n,20e vuodessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 21:33

Lokakuussa lakko alkoi : ) ja en ole säästöjä laskenut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 22:07

Lopetin tupakanpolton melkein 9 vuotta sitten, ei nay rahakasoja nurkissa ;)
En tehnyt lakkoa vaan lopetin, en tarvinnut laastareita, purkkaa enka poppamiehia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 22:24

olen ollut polttamatta 30 v:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 07:49

vaikea sanoa, poltteluni on senverran satunnaista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:24

Vaikea laskea poltin 3 vuotta,ja lopetin 1966 uutenvuoden aatton.pysyvästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:42

Olen tupakoinut nuoresta asti.Välissä oli yhden vuoden tupakoimattomuus,mutta jouduin kauhistuttavaan onnettomuuteen,josta en meinannut selvitä ja aloin taas polttaa.Uskon,että jokaisella on täällä maan päällä määräaikansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:45

Kyllä on 26 vuotta kun eräänä yönä kello 02.00 heitn askin pöydälle ja sen jälkeen en ole siihen koskenut, poltin 3 askillista vuorokaudessa ja oli melkein jatkuvaa käryyttämistä, mutta nyt on oikein hyvä olla siitä ja ei kyllä ole vaikuttanut muuten suurestikaan elämään,kuin paljon terveempi olen ollut ja jos jokunen lantti on ollut enemmin käyttää sille on löytynyt oma rakosensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 17:13

muutaman kerran yrittänyt purkkien avulla. seuraavaksi vois kokeilla muuta menetelmää. vielä ei tosin lopettaminen ole käynyt mielessä vähään aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 17:30

En ole lopettanut. Joskus 4-5 vuotta sitten olin hetken aikaa polttamatta, mutta sitten se jatkui...