Onko kukaan napsulaisista saanut tänään lahjaa,mie sain ihanan, käsin tehdyn mollamaijan annoin nukelle nimen Maija.

En osannut odottaa tätä ystävääni tänäpäivänä käymään,kun ei soittanut etukäteen,kyllä lämmitti mieltäni tälläinen yllätys.Maijalla on säkkikankaasta tehty nätti kirjailtu hame.Maija täytyy laittaa sellaseen paikkaan ettei Onnipoika pääse siihen kynsimään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 15:14

Mie en ole tänään saanut lahjaa, mutta syntymäpäivälahjaksi toivon että saisin vihtoin ja viimein astianpesukoneen käyttöön.. Eliks putkimiestä tarvittas, koska tuota konetta ei ihan kotikonstein asennetta, seinähana nääs ja muitakin kommervennkei tarvitahan.. Pultoist vuotta ollut jo kone mutta ei toiminassa, nyti ois korkein aika tai.... Heh!

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 15:11

Posteljooni toi 970€ laskuja lahjaksi, enkä ilahtunut yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 15:21

Suukko joka päivä puolin ja toisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 15:34

jep, sain lumipallon niskaan 8)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 15:46

en tänään , mutta sain 20 keltasta tulpaania ja nyt kun aurinko paistaa niihin on kuin kodin sisällä ois aurinko...ja sain myös aivan ihanan runokirjan joka on nimeltään.... ELÄMÄ ON IHANAA....niin on minustakin ..olen jo lukenut sen puoleeen väliin , ja ihania uusi ja vanhoja runoja ja värsyjä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 15:48

En ole saanut muutakuin muutaman pusun ja halauksen : )
Mut nehän on hyviä lahjoja : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 15:49

sain tänään lahjaksi pumppuhaulikon,keskiviikkona mennään pohjois thaimaaseen sorsajahtiin,,ammutaan kyllä villisikojakin jos nähdään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 16:00

täysin lahjaton päivä (tähän mennesä), mutta niihinkin tottuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 17:38

Kyllä, tyttären piirustus on nyt jääkaapin ovessa. Kai siinä on lumiukko...? On siinä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2009 - 17:48

Olen saanut kaksi puhelua tänään sekä kaksi e-korttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:43

Eipä oo mittään tämä päivä tuonu, jospa huomenna parempi päivä, toivotaan. Lauantaina viimeistään, kun on se ystävänpäivä. Silloin saan antaakki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:53

sain rakkaalta ystävältäni viestin "minä tykkään sinusta" se oli päivän paras lahja:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 17:17

en kyllä aikonut kertoa kellekään,mutta sulle kissaäiti voin kertoa että eilen en tänään ,sain ihanan ns. lahjan sain postin välityksellä 800e lahja kortin,(mut älä sitten kerro sitä kellekään)se oli mulle ehkä paremminkin taivaanlahja,,,,koska ulkomaille mieli tekee ja nyt sinne kohta sit mennään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 17:51

töissä kakku kahvit =)