Käytättekö vapaa aikaanne esim.liikenneketjujen kahviloissa aikaa tappaaksenne, ja syödäksenne siellä rasvaista ruokaa.

En itse käytä , havainnoin asiaan eilen käytyämme abc Auranlaaksossa tankkaamassa ja miehelleni tupakkaa hakemassa, iso kahvila täynnä n. 30v . pulleita ihmisiä lapsineen syömässä ranskalaisia ja jotakin, hesburgerin tuotteita.itse kun en arvosta kyseistä ruokaa niin en ole edes ymmärtänyt että se on elämäntapa joillekin.en tuomitse mutta en myöskään ymmärrä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 19:27

Kyllä niitä on perheitä, joille on elämän tapa käydä niissä aterioimassa säännöllisesti. Itse en ole esim abc:llä käynyt vielä eläissäni omalla paikkakunnalla. Matkoilla matkanvarrella kyllä

Kysyjän kommentti

Vastaus sopi kysymykseni asetteluun, sitä manipulointia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 07:09

En käy tälläisissä paikoissa muuten,kun siellä olevassa kaupassa ollaan käyty kerran,reissusta palatessa,kun kotona jääkaapissa ei ollut kuin valo.Silloin huomasin siellä olevan paljon nuorisoa aikaa viettämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 08:07

EN KÄY SYÖMÄSSÄ ,OSTAN VAIN POLTTOAINETTA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 08:19

En todellakaan.On paljon muuta harrastettavaa. Polttoaineen käyn ostamassa en muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 08:26

Joskus matkan päällä käydään mutta ei niissä mitään syödä. Auto tankataan ABC:llä.

Lisätty: 09.02.2009 - 10:58

Olen jo senikäinen ettei aikaa ole tapettavaksi, ohjelmaa riittää ihan kunnollistakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 08:53

En.Teen hyväntekeväisyys-ja yleishyödyllistä työtä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 09:39

Silloin käyn kun ollaan reissussa ja itse ei voi sillä matkalla tehdä ruokaa mut muuten en vietä aikaani huoltoasemalla muutakuin ostan polttoainetta autoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 09:50

En ajanviettotarkoituksessa, enkä ruokailemassa. Silloin tällöin poikkean kahville ja olen huomannut, että esimerkiksi erään TB:n ruokpisteessä käy runsaasti nuoria tien toisella puolella olevasta koulusta, saavat mukavia rasvaisia roskaeväitä jotka näyttävät voittavan 'tylsän kouluruokailun' (näin olen kuullut)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 09:58

käymme useasti vaan kahvilla ja pelailemassa. en tykkää ruokailla huoltoasemilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2009 - 11:04

Jos minulla on ajantappo-ongelmia, otan kirjan käteen. Ongelmat loppuu siihen. Yhden kerran olen käynyt ABC:llä syömässä kunnon ruokaa, ja kerran kahvilla matkoilla ollessa. Noilla reissuilla en nuoria nähnyt, mutta vanhoja ukkoja istui kaljapuolella pilvin pimein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:34

Matkalla useinkin , mutta ei toki aikaa tappaakseni vaan nälkään ja usein lounas aikaan jolloin siellä on buffetpöytä ja ihan hyvää ns.kotiruokaa, keitinperunoita laatikoita, lihakastiketta ym..eikä minusta lainkaan rasvaista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:48

Tapan sen ajan kotona sitä on muutenkin niin vähän jos jossakin kaukana kylässä ,sitten tankkaan ja syömme jotain vähä rasvaista ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 13:09

Ei,bensatkin tankaan mielummin kuiva-asemilta,toki joskus pitkillä matkoilla täytyy pysähtyä kahville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 15:45

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 16:17

No eipä ne minullekkaan ajanviettopaikoiksi ole muodostuneet, pitkillä ajomatkoilla levähdyspaikkoja, toisinaan jopa ruokailupaikkoja, hyvä että niitä löytyy silloin kun tarvii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:41

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 22:37

En minäkään niissä vapaa-aikaa vietä ,enkä myöskää ruokaile.Onhan sitä parempaakin tekemistä.