millainen on fiksu ihminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 23:23

Määritelmiä lienee useita mutta ainakin sellainen joka osaa lopettaa motkottamisen ajoissa ja vaihtaa puheenaihetta jos huomaa että joku aihe on arka jollekin.
HUOMIOI MUITAKIN KUIN VAIN ITSEÄÄN.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 00:51

viisas, älykäs

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 02:33

Mielestäni sellainen joka tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 05:38

Ennen mainittujen ominaisuuksien lisäksi, ei puhu pahaa kenestäkään, ei juoruile ,osaa ottaa ihmiset ja asiat huomioon monelta kantilta ennenkuin suustaan mitään päästää, mukautuu asioihin joita ei voi muuttaa eikä toreilla huutele .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 08:08

MAALLIKKO SAARNAAJA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 08:54

Siististi pukeutunut,asiallinen ja ystävällinen kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 09:40

Siisti, hyväkäytöksinen, sympaattinen otaa toiset ihmiset huomioon, juttelee ystävällisesti eikä katso nokkavarttaan pitkin... ihan tavis ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 10:38

Fiksuuteen kuuluu älykkyyttä, viisautta ja moraalisuutta. Nämä ovat kaikki jossain suhteessa osallisia määritelmään fiksuudesta, mutta eri tavoin. Lähimmäksi yksinään fiksuutta pääsee viisaus, mutta mikään edellä mainituista ei yksinään oikein kata kaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2009 - 11:07

Sellainen joka ottaa toiset huomioon, eikä ole joka asiassa minä itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:43

empaatinen, huomioi kaikki ihmiset, katsomatta siviilisäätyyn tai titteliin ja nuo mitä tuolla jo onkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:34

Fiksuuteen kuuluu älykkyyttä, asioiden ja asiayhteyksien tajuamista, sopivan hillittyä käytöstä, toisen huomioonottamista, oman itsensä kehittämistä, tilannetajua.

Lisätty: 09.02.2009 - 13:20

Lennu ilmaisi yhden tärkeän asian eli fiksuuteen kuuluu huumorintaju. Huumorintajuun tarvitaan älykkyyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:45

Kun joskus näkis semmosen,olen varsin skeptinen tässä kohin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 13:07

Fiksu ihminen omaa sekä tunne-älyn,että maalaisjärjen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 13:09

Realistinen, joustava ja huumorintajuinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 15:36

ystävällinen, huumorintajuinen, mukava, toiset huomioon ottava, erilaistet ihmiset hyväksyvä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 15:46

Fiksu keksii parannuksia kaikkiin toimintoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:29

Se on fiksu ihminen joka ei riitele tai huuda tai kilju se on myös fiksua jos kunnioittaa toista tai toisen tahtoa.Olkaa fiksuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:40

fiksuus on sisäistä kauneutta joka heijastuu koko persoonallisuuteen. Osaa olla aina tilanteessa kuin tilanteessa sellinen kun pitää:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 19:35

Fiksu on huumorintajuinen ja osaa käyttää sitä oikeissa paikoissa.
Fiksu on viisas, siisti, hillitty ja asiallinen.
Fiksu osaa äänenkäytön ja on kohtelias ja huomaavaine.
Aikuisena on vaikea pitää fiksuutta yllä jos siihen ei ole kasvanut.
Joskus se tuntuu olevan syntymälahja.