MISTÄ SAISI YSTÄVIÄ

Avainsanat: ystÄviÄ

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 23:31

Näitä "virtuaali" ystäviä löytyy netistä mutta todellisia vaikka aikuisopiston kudontaryhmästä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.02.2009 - 21:40

Napsusta, kirjastosta mistä vaan kun suunsa aukaisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 21:45

Harrastukset on hyvä tapa tutustua samanhenkisiin ihmisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 21:48

Sinun pitäisi rohkaistua etsimään niitä esim. harrastusten parista. Tai jos sinulla on koira niin varmasti löytyy samanmielisiä kavereita. Katso lehdistä onko paikkakunnallasi jotain kerhoa tai harrastusta johon voisit mennä.

Lykkyä haeskeluun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 21:59

Sun täytyy etsiä sellaisia paikkoja miss sun ikäisiä liikkuu : )
Ruveta juttelemaan jonkun mielenkiintoisen ihmisen kanssa : )
Tai HANKI KOIRA, saat kavereita : ) menit minne tahansa siellä aina tulle joku jolla on koira... koiraharrastus akility/toko yms on tosi kivoja : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2009 - 22:12

Harrastuspaikoista kaikkein parhaiten ja miksei koulustakin, jos olet vielä koulussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 23:02

Hyvänen aika etkö voisi poistaa tuota anonyymisyyttäsi ja avutua täällä Napsussa? Jos missä niin täällä minä olen saanut paljon ystäviä ja on monia joiden kanssa kirjoitan myöskin ulkopuolen napsun ja meillä on oikein hyvä yhteis ymmärrys ja ollaan tosi hyviä kavereita. Kaikki on paljon sinusta itsestäsi kiinni, kuin itse haluut, että kirjoitellaan, niin varmasti onmonia jotka ovat hyvinkin iloisia siitä että saa uuden kaverin, mutta ensin on sinun avauduttava!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 23:45

Täällä Napsussahan meitä on.Ei muutaku reilusti mukaan vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 00:03

Esperanto kielen opiskelu harrastuksena on oiva mahdollisuus tutustua ihmisiin ympäri maailman.
Mielenkiintoinen kieli ja kielioppikin. Kannattaa ottaa selvää ja innostua, löydät uuden maailma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 00:39

Ystävänpäivä tulossa, lähetä ystävänpäiväkortti kaikille joista ystävän itsellesi haluaisit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 02:46

Parhaiten ystäviä saa jonkin aktiiviharrastuksen piiristä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 08:19

voittaa lotossa 7 oikein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 09:00

Jos tarvitset ystävän heti,kirjoita minulle,niin vaihdetaan kuulumisia:[email protected]

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:26

Muistaakseni samankaltainen kysymys oli muutama kuukausi sitten ja silloin valtaosa vastauksista suositteli oman harrastuspiirin (samoin ajattelevien) joukkoa sellaiseksi josta varmimmin ystävä löytyy (niinhän se taitaa olla nytkin?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:10

oletko u8jo ja iljainen, siloin ehkä hankalaa ystävystyä heti, mutta lehdissä on ja miksei netistäkin löydy kirjekaveria, itse ystävystyn nuorena niin , ja aikamme kirjoiteltua jopa näimmekin..tuossa ei haittaa vaikka oiskin hieman ujo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:35

Se on kyllä vaikea niitä jostain tilata,niitä ystäviä kyllä aikanaan ilmaantuu,ilman haeskelua,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:56

Ole rohkea,harrasta sellaisia asioita,joissa tapaat ihmisiä,älä välitä epäkohteliaista ihmisistä(niitäkin riittää).Uskon nyt hetken täällä napsussakin kirjoiteltuani,että voi täältäkin löytää myös saman henkisiä kavereita,ehkä joskus myös ystäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 15:39

harrastuksista, napsusta ja itse sain paljon todella ihania ystäviä youtubesta :] ja tänään sain taas uusia koulusta. mutta sinä et varmaan enää käy koulua :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:34

jaa-- vaikea kysymys. Harrastuksista kaiketi mutta vaatii myös itseltä rohkeutta lähestyä ihmisä, eikä odottaa että muut. Rohkealla asenteella löydät vaikka kirjastosta..