Mikä olisi johtajille sopiva palkka?

Laitetaanko kattopalkka?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2009 - 00:44

Minkä alan tyyppi?
Tämän kaltaisiin kysymyksiin on mahdoton antaa mitään järkevää vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 20:28

Minusta jokaiselle sopiva palkka on heidän työpanoksensa mukainen.
Palkka hierarkiassa olisi minusta huomattavan suuren remontin tarvetta.
Minusta tuntuu ,ettei omistajalla ja riskinkantajalla ole enää sille kuuluvaa osuutta potista, vaan kaikki viedään palkkoina ja veroina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 20:57

Osalla tämän päivän johtajista palkka- ja optioedut tuntuvat karanneen käsistä. Ainakin joissakin tapauksissa palkkakatto olisi tarpeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:14

Joillain aloilla kattopalkka olisi ihan hyvä. Palkka saisi olla suhteessa työmäärään ja työn vaativuuteen. Verot kylläkin kasvaa kun palkka kasvaa. Johtajien luontaisetuja voitaisiin verottaa enempi.

Lisätty: 07.02.2009 - 21:16

Toisaalta ajatellen, jos itse istuisin johtajan pallilla en hyväksyisi palkan pudotusta tai luontaisetuihin puuttumista, koska olisin tehnyt töitä kovasti päästäkseni johtajaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:16

Rajansa kaikella. Onko huono johtaja palkkansa ansainnut ?Mikä on huono?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2009 - 21:58

Kyllä jotain rajaa pitäis olla, kun saavat kuussa sen minkä jotkut tienaa usean vuoden aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:58

Meidän kaupunginjohtaja saa palkkaa n. 7 tonnia. Se ei ehkä tunnu kovin paljolta, mutta se on. Kukaan ihminen ei kuluta niin paljon kuukaudessa. Ei sitten millään. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 23:27

Kyllä nuo johtajien palkat ainakin noissa suuriss firmoissa on aivan satumaiset ja siihen bonukset päälle. Eli siihen hukkuu paljon sellaista ylimääräistä yritysten muutenkin hunoista voitoista! Ja moni joutuu pois lomautettaviksi ja jopa lopputilikin saattaa kilahtaa taskuun, joten olis kirveellä töitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 05:03

MINUSTA KAIKKI JOHTAJAT VOISI SAADA PALKKAA SEN VERRAN KUIN AMMATTIMIES KYSEISELLÄ ALALLA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 09:50

Se tietenkin riiippuu,minkä alan johtaja,mutta kyllä ne palkat välillä tuntuvat liioiteltuilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 10:18

Omantunnon mukaan mut jos ei ole omaatuntoa niin sit raja, munkki vastas aika hyvin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2009 - 10:32

Riippuu siitä mitä johtaa, onko iso konserni, paljonko alaisia jne. optito on eri asia kun plakka, senhän kait tied'tte.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2009 - 10:34

Kulutusta ei pidä liittää palkkaan, ja savathan duunaritkin kovaa palkkaa vaikka esim. koultus puuttuu. ja koulutukseen. Se on vääryys.Eli ei ole palkkaa missään suhteessa työhön

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 14:22

semmonen kun on talon henki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 20:03

Eipä sen ois väliä paljon johtajat saa, jos sais duunaritkin semmosta että tuntuis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 19:54

Kait se on vähän kysynnän ja tarjonnan laki, jokainenhan sitä rohmuaa senverran kuin joku toinen suostuu maksamaan, tehokkain tapa (muttei suositeltava) saada huippujohtajien palkkatasoa alemmaksi olisi perustaa sellanen ihmekoulutussysteemi joka tuottaisi kaksinkertaisen määrän huippujohtajia tarpeeseen nähden ja johan rupeais palkat normalisoitumaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2009 - 03:05

Huomasin, että tähän kysymykseen liittyvä adressi on www.adressit.com/kohtuuttomat-optiot -sivulla.