NO sitten tämmönen henkilökohtainen kysymys;paljonko pankkitililläsi on rahaa, onko ne ansaittuja vai ns.pimeitä rahoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2009 - 11:57

5€ sekin pimeä raha

Kysyjän kommentti

valitsin sinun kommentti vastauksen parhaaksi sen takia kun se oli mielestäni oikea,siis vastattu kysymyksiin ,sitähän ei tiä oliko se oikein (totuuden mukaisesti)mutta sitähän ei kysyttykkään,toivotaan että tällä muutamalla pisteellä jotka tästä vastauksesta sait saat kasvatettua ns. tilisi saldoa!!(auttas 900e matkalahjakortin saamiseen) ONNEKSI OLKOON ja kiitos vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 18:22

Hih! Älä unta näe....kertoisinko julkisesti saldoni. Omasta mielestäni olen ansainnut itse joka pennin. Ei minulla ole virkamiehenä ollut mahdollisuutta pimeisiin tuloihin vaan kaikki meni paragraafien mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 18:26

Ihan on ansaittuja kaikki rahat jotka tileilläni ovat. Ja saldoa ei nyt tänne viitsi kaikkien luettavaksi laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2009 - 18:27

Tuskin yksikään paljastaa sinulle tilinsä summan. Eikä kaikissa ammateissa voi saada pimeitä tuloja. Kuutamourakat kuuluu raksa-alalle. Laattamieskin taitaa olla raksa-alan ihmisiä. Mutta en kysy, onko sulla pimeitä tuloja tilillä. Se kuuluu vain verottajalle, ei minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 18:48

Saldoa en kerro mutta ansaittuja on joka sentti ja niistä myös verot maksettu. Eikä pohjalle jää mitään kun seuraavan kuun tili tulee, joten otan osaltani osaa "älä ruoki lamaa" kamppanjaan, kulutan kaiken mitä saan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2009 - 18:48

Tilillä 8,469 milj.€ ja kaikki valoisia rahoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 18:52

Pimeitä, niistä ei kerrota

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:02

Kaikki on rehellisellä työllä ansaittuja, joka sentti! Mielestäni ei kannata edes ajatella tekevänsä "pimeää" tienestiä. Sehän on rikos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:04

Taitaapi tällä hetkellä pankkitilin saldo olla noin 30 euroo, en oo ihan hetkeen kattonunna...
juu ja ne mitkä jäljel ei oo pimeesti hankittua, ja jos oiskin niin tuskin kukaan tuota summaa urkkimaan tulee; jotta onko pimeessä vai valosas hankittua, heh...

Lähteet:
omat muistikuvat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:15

En tarkkaan tiedä,mutta paljon on kuitenkin,pitäs vähän pöllytellä,et ei alimmaiset pääsis homehtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:17

Eipä siellä juurikaan paljoo ole ja nekin kyllä on ihan valon kestäviä rahoja : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:19

Paljon on, osa pimeällä hankittu kun olin iltoja työssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:34

Kaikki on valoa kestävää eläke tuloa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 20:26

Olen rehellinen yrittäjä ja minusta tuntuu, että taidan maksa yksin koko läänimme verot!
Pimeää rahaa on rehellisten yrittäjien mahdotona saada. Käsittääkseni sitä saa vain rakennusmiehet palkkatyöstä, ja sitten me muut maksamme niidenkin edestä veroja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:27

Ei kuulu sinulle :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:32

Rahaa on liian vähän. En antsaitse yhtään. Ne surkeat rovot ovat kaiketi pimeitä, kun niitä ei nää koskaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 23:19

rahaa tulee ja menee..en tiedä saldoani tällä hetkellä kun olen puolison tiliä käyttänyt..kyllähän siellä taitaa olla jokunen euro poikineen..mutta valoisaan aikaan tienattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 00:57

Tällä normaalilla käyttötilillä nyt noin 430 euroa. Ei ole mikään salaisuus ja sillä pärjätään ihan hyvin, en ole ahne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 09:39

2..3 MILJ e ,PIMEITÄ TIETYSTI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 10:01

Saldoa en kerro,mutta laillisesti hommattuja rahat ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 13:15

Kysyppä lappalaiselta monta poroa oma on niin saat hyvän vastauksen.Pankkitilillä sopivasti itse ansaittuna.vlitettavasti korkokanta on mitätön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 14:33

ihan tarpeeksi minulla ja työllä hankittua.. mutta liukkaita:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 18:43

riittää elämiseen ja valoisaa ovat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 00:00

Jos olisit laattanainen (tiettävästi hyväpalkkaisia), niin vastaisin, ehkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:30

Ihan on sopivasti miun tilillä rahua ja on rehellisellä työllä ansaittuja.. Ainahan vois tiettyst enempikin olla, mutta sitten pitäs lötötä jota en ole ikuna tehnyt.. Jos et veikkaa et voi voittaa, heh.. Ja pimeihin hommiin mie en rupia se on saletti, eli tyydyn mä siihen mitä miulla on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:03

Sairaspäivärahoja,laillisia tietenkin.Olen tosi paljon veroja maksanut.Ja liian vähänhän siellä on.