Löytyykö muita kaltaisiani?

Tervehdys. Asuuko Tampereen seudulla muita ekoilijoita?rnMinä olen sellainen :DrnOlisi kiva tavata.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2009 - 01:10

Toivottavasti ei. Muutin juuri pois kissamaalta (keltinkatu).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 19:57

No eiii. ainakaan täältä. Voisin kertoa sinulle paljonkin Eko filosofiasta totuuksia, mutta olkoonnnnn...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:18

Minä en ainakaan nyt ymmärrä mitään .... : (

Lähteet:
oma pää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:16

En asu Tampereella, vaikka kierrätänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 10:06

Turkulainen olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 16:29

Samoilla linjoilla Tuntemattoman kanssa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 17:01

En asu Tampereella, mutta luonto ja sen suojelu on lähellä sydäntäni. Taidan siis olla ekoilija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 17:51

No tääl ekoillaan sen minkä pystyy, tosin ei tampesteris, vaan hesas, yritän lajitella kaiken tuottamamme jätteen, ainakin ne joit vaan jossain lähistöllä vastaanotetaan, en lähe jotain yksittäistä tavaraa viemään kilometrien päähän, johan se auto/bensa jo siit sitten syö sen hyödyn....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 20:24

kierrätän ja ekoilen, mutta en asu tampereella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 20:26

teen minkä voin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 09:53

Egoilen milloin kehtaan en asu tampereella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:21

Ekoilu on puuhastelua; tarvitaan isompia linjanvetoja kansainvälisellä tasolla.
Annan silti asiaankuuluvan arvon hyvälle yritykselle, Tampereellekin.
Tässäkin taidan egoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:46

Ekoilen ja saan katseita joita en toivoisi kokevani,kierrätän ja luomuilen jne.Tampereella käyn vaan kyläilemässä joskus,kun perhettä asuu siellä.Pidä pintasi ekoilu ei aina ole yleisen mielipiteen mukaista.
On jopa käynyt meillä,niin,että kun poikani joutui Kauhajoen tapahtumien takia käymään kriisiryhmissä ja vastaavissa,psykologi totesi hänelle,että vanhempasi taitavat olla hippeja,poltetaanko teillä kotona hassista?
Helppoa ei ole ,pysy lujana,hyvien arvojen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 11:07

En ole sieltä päinkään ja jonnii verran ekoilen.. Biot bioon, lasit laseihin, lehdet lehtiin, paristot paristoihin, pahvit pahveihin, jne jne...