Oletteko koskaan menneet lankaan? viitaten linkkiin

nettihuijareita liikkeellä. oletteko te menneet lankaan tai meinanneet mennä? itse en onneksi ole kun kaikkea en usko.

www.mtv3.fi/uutiset/rikos.sh.../02/795940

Avainsanat: onko nettihuijari huijannut sinua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.02.2009 - 15:08

Aika lähellä oli kun meinasin laittaa rahaa hyväntekeväisyyteen. Löysin sivuston minkä nimi oli Sähköinen Kriisituki ry, mutta sitten sattui niin, että kyseisen yhdityksen tietoja ei löytynyt maistraatin tiedoista, eikää ainakaan sillä silloin ollut(v.2008) ollut rahankeräyslupaa.

Minusta hanke oli todella moraaliton, koska luvat ym eivät olleet kunnossa. mahtoiko joku menettää rahansa tai menikö lahjoitetut rahat lyhentämättömänä tarkoitettuihin kohteisiin?
Hyvää olisi myös tietää miten suuri prosentti lahjoitus summasta menee kuluihin? jos lahjoitan 20 euroa, niin meneekö kuluihin 19 euroa? kertokaa te jotka tiedätte? Gristallilla pitäisi olla asiasta varmaa tietoa? Kerrothan!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 16:58

Eipä oo nettihuijarit saaneet meikäläistä ansaan, mie kun en usko mihinkään, varsinkaan netin kautta tarjottaviin. Harmittaa ja säälittää ne ihmiset jotka ovat kärsineet isoja tappioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2009 - 16:59

En tiedä onko yritetty huijata. Tulee paljon tuntemattomien lähettäjien sähköposteja, mutta poistan ne aina avaamattomina. Joka toisessa on asiaotsikkona joku voitto. Tiedän etten ole voittanut mitään, koska en ole osallistunut mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 17:09

Ei ole netissä yritetty huijata onneks : )
Tai sit voi olla etten ole huomannut : (
En osta kyllä netistä muutakuin jostain Ellokselta, Hobby hall:sta ja oisinko joskus anttilasta, mut varon kyllä.
Ja sähköpostia en avaa jos en tiedä keneltä se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 17:11

Ei ole yritetty huijata ja roskaposti suodatin on mulla hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 17:48

En ole kokenut mitään sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 17:54

Ei onnistu,mutta vasta oli suuri ruotsalainen huijaus juttu, jossa myytiin elektroniikkaa jota ei koskaan toimitettu lainkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 18:08

En ole mennyt lankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 18:20

En ole mennyt tuollaiseen lankaan. Niihin kai yleensä menevät ajattelemattomat tai ahneet, luulisin. Sen sijaan olen kyllä huomannut joidenkin ihmisten valehdelleen omasta itsestään. Ko. tapaukset olivat toisella foorumilla, mutta aika pahan maun jättivät. Mitä järkeä on valehdella itsestään kun kuitenkin totuus tulee julki, ennemmin tai myöhemmin. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:10

En osta netistä mitään ja kaikki tuntemattomista osoitteista tulevat postit poistan heti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 20:00

En ole, johtuu uskoakseni tästä harrastuksestani olla netissä 18-20h/vrk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:31

En ole tullut huijatuksi ainakaan vielä, näitä netistä varattavia hotellejakin sietää varoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 20:10

ei ole huijattu ainakaan vielä ja toivottavasti ei huijatakaan....olen tarkkana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 09:50

En ole mennyt eikä ole näkynyt noita netti huijareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 23:02

Kyllähän niitä huijareita näyttää olevan,mutta kannattaa varoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 19:29

muutaman yrityksen olen tunnistanut, mutta en ainakaan ole tajunut tulleeni huijatuksi näissä nettiympyröissä