moro.mikä on terveellisin karkki tai hedelmä siskoni kysyy ja haluaisi tietää vastauksen.

Avainsanat: www.hedelmät-karkit.nl

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2009 - 01:25

Ilman muuta karkki, kaksi kiloa suklaata päivässä se ihmisen tiellä pitää, kaikkea sitä kysytäänkin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 12:39

Dietorelle : ) siinä löytyy paljon makuja : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 13:35

Eiköhän hedelmistä suurisnosa ole terveellisiä ellei ole allerginen jollekin. Suosittelen.Ksylitolikarkkia ei kannata syödä liikaa kerrallaan.Voi ruveta juoksuttamaan vessassa.Ite tukkään Pantterista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 14:29

Tässä linkki (jos onnistuu), missä voi vertailla hedelmien eri vitamiinipitoisuuksia sun muita..
www.fineli.fi/foodclass.php?...mp;lang=fi - 12k

Lähteet:
www.fineli.fi/foodclass.php?...mp;lang=fi - 12k

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2009 - 14:51

Hedelmät on kaikki terveellisiä. Ja karkeista sokerittomat. Niissä on käytetty muita makeutusaineita. Niitä ei saa syödä kuin vähän kerrallaan. Suklaatahan sanotaan nykyisin terveelliseksi. Varsinkin tummaa suklaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 15:25

Banaanissa on kaikkia vitamiineja kerrallaan, eli popsi banaani päivässä ellet välitä muuten hedelmistä. Uusi sarja Truly Fruity on kaikkein vähäsokerisin ilman, että siihen on lisätty keinotekoisia makeutusaineita kuten dietorelleen. Eiköhän noista ja kyllä sitä makeaa voi syödä kunhan muistaa kohtuuden, kuten kaikissa asioissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 15:47

Luonnon raikas lakritsi,Pandalta.Kaikki hedelmät ovat terveellisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 16:13

Gristalli tuossa mainitsi jo tuon tuoreen lakritsin ,joka on mun lemmikki, mutta en voi täällä sitä ostaa ,kun maksaa melkein 5€ pussi sika kallista. mutta eiköhän nuo sellaiset vitamiini ja sokerittomat olis parhaita ja terveellisimpä!
Sekä hedelmät on aina parhaat väli naposteltavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 17:05

Karkista,en osaa sanoa,mutta jos luet tuote selosteita,niin mitä vähemmän lisä-aineita sen parempi,tumma suklaa aika hyvä.Hedelmissä parasta syötäväksi on oman alueen hedelmät eli näin talvella omena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 18:16

Sokerittomat karkit säästää hampaita,ja hedelmät mitkä vaan jos ei ole allerkiaa ovat makoisia syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 18:26

Kaikkein terveellisin hedelmä on omena. Siinä on vitamiineja ja kuituja ja sen pureskelu sopii hampaillekin vallan mainiosti. :)

Karkeista terveellisin on suklaa. Muista kuitenkin, ettei karkit ole koskaan oikein terveellisiä ja niitä pitää syödä vain kohtuudella. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:22

Omenat ja banaanit on ihania. Karkeista lakritsi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 20:05

Apelsiini

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 20:59

Kuivatut banaanilastut käyvät karkeista, mutta tuoreet hedelmät taitavat voittaa maussa nekin. Omena ja mandariini, nam.

Kuivatut ananaspalat nam, nam... eivät varmaan terveellisemmästä päästä kun ovat niin makeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:05

Suklaa, erityisesti tumma suklaa, on tänä päivänä todettu terveysvaikutteiseksi, mutta tietysti kohtuudella nautittuna. Hedelmistä banaanit ja omenat, kesällä kotimaiset marjat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:57

En ole kuulut terveelisistä karkeista, paitsi tuo tumma suklaa. Ksylitolipurukumi on ainakin hampaille terveellinen. Kaikki hedelmät ovat terveelisiä, paljon syötynä banaanikin lihottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 20:27

tummasuklaa ja viinirypäleet tän hetken lista ykkönen, mutta kaikki hedelmät ovat tosi hyviä ja terveellisiä...