Onko Hammaetissa tai Tunisiassa yleensäkkin naisen turvallista kulkea yksin? Tai naisporukan.

Avainsanat: hammamet tunisia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 20:14

Ei kannata kulkea ainakaan yksin!!!
Kaksinkin jo kuitenkin turvallisempaa, mutta parempi mitä enemmän on porukassa..
Siellä maan miehillä on taipumuksia olla juuri "sellaista" porukkaa että niihin ei luottamista.
Mutta vastaus on kuitenkin että viisas ei siellä kulje yksin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 20:10

No, jokapaikassa saa olla varuillaan, en kyllä naisena ainakaan illalla yksin liikkuis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 20:13

No kunhan ette pimeässä lähde niitä kaikeinkain kapeimpia kujia koluamaan, tervettä järkeä niinkuin yleensä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 20:20

Olkaa vain rennosti! Meidän porukkaan kuului minä (17-vuotias tyttö) sekä äitini ja kummitätini. Nämä kaksi jälkimmäistä olivat etukäteen kauhuissaan luettuaan triljoonat opaskirjojen varoitukset ja tätini pelkäsi joutuvansa viettämään koko reissun huiviin kietoutuneena. Pelko oli kuitenkin täysin turhaa, sillä miehet pyörivät vain minun kimpussani eivätkä kertaakaan edes vaikuttaneet mitenkään uhkaavilta, ainoastaan hieman itsepäisiltä. Kaikkiin ehdotuksiin riitti kun parikymmentä kertaa toisteli "no thanks". Tunisiassa kannattaa ottaa miesten lähestymisyritykset huumorilla, paikallisilla miehillähän (eikä vain nuorilla vaan myös vanhemmilla) on tapana flirttailla avoimesti jokaisen vastaantulevan vaaleaverikön kanssa. Ainakin turistialueilla liikkuminen on turvallista, eri asia sitten jossain peräkylässä. Sousse ja Port el Kantaoui olivat ikimuistoisia paikkoja, ja niin varmasti Hammametkin. Hauskaa matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2009 - 21:26

Ei edes täällä kotimaassa ole aina turvallista kulkea yksin, joten ulkomailla olisin vieläkin varautuneempi asiaan.
Parempi pysyä porukoissa tuollaisissa paikoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:43

yksin jos hortoilet se helposti tulkitaan että olet ihan pöljä tai seuraa vailla, ne arabiprinssit saattaa olla aika sitkeitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 22:24

Ei ole. Siellä nainen ei ole minkään arvoinen ja heille on aivan sama mitä varsinkin länsimaiselle naiselle tehdään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 23:09

Olen vastannut tämmöiseen aika tarkasti tammikuulla (Hammametista).
En siis suosittele; kokemus voi olla epämiellyttävä, vaikkakaan ei välttämättä vaarallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 01:09

ei voi suositella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:46

Yksin ei ainakaan kannata kulkea vaan mieluummin jonkun kanssa.