Jos lähdet joskus johonkin yöksi, niin koetko kotiikävää?

Koetko kotiikävää, lähdet vain yhdeksi yöksi kaverille tai vanhemmillesi tai ulkomaille?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 16:27

En koe jos lähden 1 yöksi mut kyllä muuten olen aika kova ikävöimään : ) ja varsinkin koiriani ikävöin : ))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

C
Vastattu: 06.02.2009 - 16:33

Riippuen tietenkin minne menee ja kuinka mukava reissu on.. Jos on tylsää niin tottakai koti-ikävä iskee mutta jos on hauskaa ni viettäis mielummin vähän pidemmänkin aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 16:43

No kun vapaaehtoisesti, omasta tahdosta lähtee, niin eipä sitä silloin ikäväkään ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 16:44

Ei ole pelkoo ,nytkin oon seitsemän kuukautta riessun päällä ja eipä kotiikävästä tietoakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 16:46

Niin, eihän tähän voi vastata kyllä tai ei.
En tosin muista että olisin varsinaista koti-ikävää potenut koskaan,
jos niin hullusti olisivat asiat että tulisi aina ikävä omaan punkkaan
kannattaisi jäädä kotiin suosiolla.
Kuukauden reilaamisenkin jälkeen keljutti palata, aika loppui silloinkin kesken.
Putkassa saattaisi tulla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 17:02

En koe kun päätän lähteä johonkin niin asennoidun siihen ja kotiin on sitten kiva palata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 17:32

Kyllä yhden yön voi olla poissa tuntematta kotiikävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2009 - 17:34

En tunne koti-ikävää yhden tahi useamman yön poissaolosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 17:39

en tiedä. en osaa nukkua muualla kuin kotona joten ei tule lähdettyäkään minnekkään. kesällä olisi rikottava rajoja kun vaasaan pitäis matkustaa ja yöpyäkkin..saas nähdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 18:36

en koe

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 19:09

En ikävöi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 20:16

. Sen harvan kerran kun reissuun pääsen, nautin kyllä kaikesta ilman koti-ikävää.
Kotiin jäävä puoliso kyllä sanoo kaipailevansa ääntä taloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 20:25

en jos lähden vain yhdeksi yöksi. Mutta pidemmällä reissulla tulee jo ikävä kissaa, kun sen joutuu jättämään yleensä hoitoon jonnekin. Ei koti-ikävä silloinkaan vaivaa vaan kissaikävä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:03

En myöskään ikävöi , mutta ihan kiva palata kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 22:18

No sitä omaa sänkyä tulee ihka ekana ikävä, ei tosin sitten jos eteläs loikoilee, mut muuten, jos taas pitempään, niin sit mukeloit ja kisujen temmellystä ja niitten seuraa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 22:34

En koe. viihdyn aina siellä missä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 23:27

Koti-ikävää ei ole, onneksi, koska olen joutunut olemaan tylsissäkin paikoissa. Silti parhaiten nukun kotona, tai muussa turvalliseksi katsomassani paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 23:31

Ain on ikävä rakkahan luo, jos ei mukana ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 00:47

En kerkeä tuntea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 01:27

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 11:35

En sitten minkäänlaista. Päinvastoin, varsinkin ulkomaanreissuilta palatessa mikään ei ole niin ankeaa kun saapua tunkkaiseen ja arkiseen kotiin! Parin viikon päästä matkakuume kuitenkin katoaa ja silloin on taas mukavaa lötköttää sohvalla. Kaikkeen sopeutuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 20:10

En yleensä ikävöi, mutta viime kerralla kyllä. Kun kotona on jokin odottamassa, vaikka vain kani, tulee väkisinkin ajateltua usein, että mitenkähän sillä menee. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 21:16

yksi niin en , mutta jo muutama yö niin kyllä on ikävä, jos isäntä mukana, niin kissoja sitten ikävöin ja kotia ihan hirveesti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 21:41

Se vähän riippuu minne menee. On pari kertaa (siis jo ennen kuin oli lasta, jota ikävöidä) tullut ihan hirveä ahdistus, ja on kertakaikkiaan ollut pakko lähteä kotiin takasin. Yleensä en ole koti-ikävöivää tyyppiä, mutta tuota tunnetta ja sen voimakkuutta en pysty selittämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 09:22

Sillon,kun on vain päivän tai kaksi pois yleensä viihtyykin.Tietenkin jos reisuussa on raskasta on kotiin ikävä,riippuu paljon paikasta ja seurasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 20:53

Näillä matkustusmäärillä joita osalleni eri syistä tulee ei passaa tuntea yhtään koti-ikävää (tai jäisi leipä tienaamatta)