Mitä tarkoittaa tietokone kielessä ikoni.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 11:05

sama kuin pikakuvake

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 08:30

Ikoni = Ohjelman käynnistyksen pikakuvake.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 08:38

pieni kuvake jota klikkaamalla yleensä käynnistyy joku tehtävä

- Pieni kuva johon on kytketty jokin toiminto, esim. internet-sivulla jonkin yrityksen mainos voi toimia linkkinä, joka johtaa kyseisen yrityksen internet-sivulle -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 10:16

Ikoni on esimerkiksi Mozilla Firefox,Internet Explorer,ja kaikki mitkä näkyy siinä vieressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 10:18

Joo alalaidassa niitä on rivi, se kuinka monta riippuu ihan siitä kuinka monta niitä on sinne laitettu....
Mutta laita etusivulle pikakuvake NAPSU ja heti pääsee tänne. (Paina hiiren oikeaa painiketta tämän sivun päällä, klikkaa kohtaa "luo pikakuvake" ja olet luonnut etusivulle kuvan jolla pääsee vielä nopeammin näille sivuille. Kun sitten vielä klikkaat tuon kuvakkeen päällä taas oikeaa painiketta voit laittaa sille uuden nimen, eli NAPSU ja se lukee kuvakkeen alla).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 11:26

Pikakuvake se on todellakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 12:20

Jos nyt kerran vielä sulle annatuon vastauksen: Pikakuvake ja siitä saa napsutella napsun vaikka käyntiin, jos olet tehnyt sellaisen napsua varten!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 12:35

Annan vielä varmuuden vuoksi vastauksen, se on pikakuvake : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 13:00

USKONNILLINEN pika kuvake

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2009 - 16:39

Esim. työpöydällä olevat kuvakkeet, joista pääset eri ohjelmiin. Explorer, Mozilla Firefox, ym.