Hyvää huomenta napsulaiset! mitenkä olette viikonlopun aatellettee viettää? ja oikein hyvää viikonloppua!

Itse tänään kaupassa ja siivous, sekä saunassa käynti, huomenna merkipäiville, sunnuntaina onkin sitten yöpukupäivä toden näköisesti, kun lauantai venyy pitkälle sunnuntaihin kuitenkin..juhlista johtuen..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 11:14

Huomenta,Tänään käyn kirkonkylällä ja huomenna pitäisi poiketa,myös Porissa ja viettää synttäreitä,taas vuotta viisaanpana.Sunnuntai taitaa mennä lihan leikaamisessa ostamme kokonaisen sian.

Kysyjän kommentti

onnea onnea ja lisää onnea....!!!! vai onko se sittenkään niin kivaa, jos vanhenee?????

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 08:00

Huomenta! Aivan kotona, tänään siivoilen ja käyn kaupassa, lauantaina leivon, käyn ulkoilemassa ja illalla saunassa, sunnuntaina ulkoillen säätilanteen mukaan. aivan normaalia lähes hiljaiseloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 08:05

Tänään kaupoissa, huomenna messuille ja sunnuntai vaan oleilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 08:05

Huomenta vaan,töitä olis tiedossa koko viikonlopuksi,iltavuoro osuu kohdalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 08:10

Huomenta vaan. Meikäläinen aloittaa taas työt tänään, vapaat loppu. Mulla onkin ollut jo monta viikonloppua töitä peräkkäin. Eilen tein ison satsin karjalanpaistia; hirveä, possua, lanttua ja porkkanoita, sipulia tietenkin. Perunat vaan keitetään ja syömään pääsee töitten jälkeen. Säätilanteen mukaan jonkinmoinen kävelylenkki joka päivä. Taitaa viikonlopun extraksi tulla Vilma-kissan tuskan hoito....aloitti mouruamisen viime yönä. Se on sulho vissiin etsittävä, että helpottaa. Että semmoista meillä. Hyvää viikonloppua napsulaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 08:27

Tänään erilaisia valmistavia toimenpiteitä ja sitten reissuun, ihan lyhkäselle vaan, mutta kyllä siinä viikonloppu hurahtaa kun lähtee kamun synkkäreitä viettämään Tallinnaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 08:38

Huomenta siullekkin oikein hyvää sellaista.Ei ole suunnitelmissa mitään erikoista vielä,en tiedä edes mitä syötäis viikonloppuna,no kyllä sekin selviää vielä tämänpäivän aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 09:03

Huomenta
Ajattelin tänään vähän pakkailla, saunoa ja huomenna lähteä Gran Canarialle Puerto Ricoon ja oleilla siellä ainakin ensi viikon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 09:08

Huomenta sinullekkin Ciby!
Normaalit viikonlopun touhut, siivousta, kauppareissuja ja saunomista. : )
Vois vaikka kakun leipoo jos innostuisi... : )
Hyvät viikonloput sinullekkin : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 06.02.2009 - 09:35

Menen synttärijuhlille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 10:18

Lähden kohta imuroimaan, kävin äsken puita tekemäässä,laiskottelen loppuajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 10:36

Päivää PEIMARIIN.
Tänään lumitöitä pihassa (-15.2c).
Huomenna aikaiseen aamulla tarkoitus lähteä Savonlinnaan ja myöhään illalla takaisin.
Sunnuntaina sitten lenkki ja siinä ohessa käynti jäähallilla jossa pelaa paikkakunnan urheat naiset kiekkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2009 - 10:41

Olen toipilas joten aika rauhallisesti. Oli tarkoitus pitää blinikutsut lauantaina mutta peruimme ne. Mennään maalle kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 11:04

Kiitos. En ole vielä ihan varma... jottain mukavaa selväse, esim lastenlasten kanssa leikkimistä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 11:29

Töitä, töitä, töitä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 11:35

huomenta..tai taitaa se päivä jo olla puolessa:)..tänään illalla koti siivous ja huomenna lauantaina pitää lähteä anoppia auttelee juhlien järjestelyissä ja kauppa reissu siinä samalla ja sit sunnuntaina tulee kummi tyttö kyläilemään ja saunomaan minun kanssa. eipä sitä muuta enää tarvitsekkaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 12:15

Huomenia vaan täältä Puerto Ricostakin ja ihan tavallinen viikon loppu on tulossa, ehkä pikkuisen Grillaamista meinaan rannalla, riippuu millaisen ilman tuo luoja suo ja sitten normaalit ruuanlaitto kuviot. Oikein hauskaa viikonloppua sinnekin ja napsuillaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 12:54

HUOMINEN PAIVA BUSSISSA,SUNNUNTAI AAMUNA 5AM LAOSIN RAJALLA,YÖN NUKUN THAIMAAN PUOLELLA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 13:10

Huomentapäivää!
Aion viettää viikonlopun vuoteessa. Hohoijakkaa. Lumityöt tekemättä samoin ruokailut suunnittelematta. Pyykit silittämättä.

Mutta minä vain pankolla makoilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 16:30

Oleilun ja ulkoilun merkeissä viikonloppu kuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2009 - 16:37

Iltapäivää ciby. Taitaa mennä samalla tavalla kuin aiemmatkin. Jos sää sallii, vähän ulkoilua ja muuten taas nuo tv:n urheiluohjelmat kutsuvat ruudun ääreen. Rauhallisesti tässä kotosalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 17:57

iltaa..ei sen kummemmin kun ennenkään..ehkä hinnottelua (kirppiskaman) ja sit ainaki jotain puettavaa shoppaileen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 20:30

No eipä ole sen kummempia suunnitelmia. Rauhallisesti kotosalla. Hyvää viikonloppua myös sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 00:44

Hyvää viikonloppua kaikille. Ajattelin suorittaa pitkästä aikaa kotimöllötystä. Saunon ja hoidan nuhaa. On pari päivää palellut, toivottavasti ei kuumetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 20:25

Moi! Kiva kuulla mitä aiot puuhata. Itse pesin pyykkiä ja teen ruokaa. Sitten olen kanien kanssa ja välillä ulkoilen. :)