Onko citymaasturi turhake kun ei sillä uskalleta mettään mennä jos ei pakene hanskasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 18:03

kyllä se on oiva menopeli, jos tarvitsee hevoskoppia vetää, muuten kaupunkiolosuhteissa turha.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 17:26

Aivan turha bensa syöppö ja usein sen jatke.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 17:27

Täysin turhia falloksen jatkeita, jotka tarkoitettu vaativiin kaupunkimaastoihin.
Täysin mitääntekemättömiä oikeissa maastoolosuhteissa, eikä niillä paljon lähdetäkkään keskustojen ulkopuolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2009 - 17:41

Jos on city-maasturi, niin johan se kertoo, että pysytään cityllä. Metsään sitten jollain muulla vehkeellä. Vaikkapa traktorilla. Sillähän pääsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 17:45

ihan turha, pääkaupunkiseudulla useimmiten itätulokkaiden näyttöpeli ja kaiken lisäksi vielä parkkipaikkojen ongelmayksilö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 17:46

Citymaasturi on yksi niistä asioista, joita en ole koskaan täysin ymmärtänyt. Eihän siinä ole mitään järkeä. Miten vaikeakulkuista maastoa voi kaupungissa olla? Ja jos esim. tavaran paljouden takia pitää ostaa isompi auto, niin ostaa sitten vaikka sen farmarimallisen menopelin, joka kuluttaa vähemmän. Eihän noissa citymaastureissa loppujen lopuksi ole edes sitä tavaratilaa paljon. Siis turhake.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 18:09

Olen kanssa siitä, että ovat turhia, sillä kulutus on suuri ja loppujen lopuksi tilaakaan ei ole niin hirveesti. Kuoret on vain paksut.Kyllä joku tila auto on vatmaankin parempi ratkaisu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 18:24

Ja minä olen aina halunnut citymaasturin : ( mut teillä on aina nää reaaliteetit hanskassa, en sit osta....hih hih taidan tyytyä sit farmariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 19:31

KYLLÄ SE SOPII HYVIN NAISTEN KÄSIIN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 19:42

saa sillä naapurin sopivan vihreeksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 19:57

Vuodesta 2000 alkaen Suomen Luonto -lehti on valinnut Vuoden Turhakkeen lukijoidensa ehdotuksista. Vuonna 2005 tämän kunnian sai... CITYMAASTURI.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:37

Paljon pienempään piti tyytyä,mut miun unelmahan se on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 22:24

aika turhake, pääsee pienemmälläkin autolla ja kulutuksella eteenpäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 08:46

niin mikähän siitä tekee kaupunkimaasturin, josko jos nimi ois toinen oisko sitten se turhake???en osaa sanoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 10:35

aivan hyvä vehje täällä hajaasutus alueella talvella .Aamulla aina umpihanki kun aurataan illalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 10:36

Käsittömätön vehje(tai sen jatke),jo pelkkä nimikin on sellaisenaan absurdi.