Jos saisit lopettaa yhden tv-sarjan, mikä se olisi?

Itsellä varmaan tämä kuuluisan kauhea Salatut Elämät

Avainsanat: inhokki tv-sarja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 12:24

Eiköhän kauniit ja rohkeat ole tullut kohta jo tiensä päähän.. eihä se rooke voi enää useamman miehen sukulaisten kanssa mennä naimisiin, tyttäristä ja heidän miehistä puhumattakaan..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 21:34

Tässä asiassa olen samaa mieltä, se kolmosen surkea komedia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 21:40

Ja toinen olisi kotikatu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 21:52

Kaikki sellaiset jotka on naurettu valmiiksi. Sekä sellaiset sarjat joiden katsojaluvut ovat vähäiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 21:56

No mie sanon sitten että kaikki muut sarjat paitti EI Salkkareita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 21:58

Kaikki muut paitsi kokkiohjelmat ja matkaohjelmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 21:58

olikoha sen nimi sulkkari vai runk...? noh jok sellai iha tolla mainostelkkari jatkosarjas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 22:05

Kauniit ja Rohkeat lopettaisin vaik heti ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 22:26

Salatut elämät, inhokeistani suurin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 01:14

Hymy pyllyyn, niin pääsis se Mariakin kunnon hommiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 07:04

Hymy pyllyyn ja salkkarit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 07:29

Kauniit ja rohkeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 08:27

Montakin tulee mieleen: Kauniit ja rohkeat, Salatut elämät, Hymy pyllyyn, Frasier..monta, monta muuta. Onneksi eivät päästä päättämään tällaisista, tulis paljon vihamiehiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 05.02.2009 - 10:27

tuhkimotarina. ei sitä taida kyllä tällä hetkellä tullakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 11:34

Kyllähän niitä sarjoja on vaikka kuinka paljon ja jos yksi loppuu tulee kaksi tilalle, mutta luulen ,että eiköhän ne" kauniit ja rohkeet" jo voisi väistyä uusien tieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 13:16

niit on aika monta.. mutta kauniit ja rohkeet, veittellä leikaten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 15:02

kyllä se on kauniit ja rohkeat,eikä duutsoneissakaan ole järjen häivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 17:13

Kaiken maailman teidän isä meidän isä, fiksumpi kuin koululainen ja mikä se uus janne katajan juontama ohjelma kolmosella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 19:50

Frasier, Tunteita ja tuoksuja, Kauniit ja rohkeat.... Ai niin. Sai valita vain yhden, no joku noista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:32

niitä on monia joita en ole seurannut, mutta ekaks kyl toi kauniit ja rohkeat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:15

Vaikea valita kun huonoja sarjoja on niin paljon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 22:18

Joku näistä huonoista suomalaisista, Salkkarit, Kotikatu, Maria Maria, Huuma... Hirveetä gagaa tulee telkkarista ja paljon. Joskus sitä silti töllää, mutta noita em. en kyllä ikinä.