Jokos luitte uutisen Virossa nuorten keskuudessa valloillaan olevasta kuristusleikistä?Mitäpäs kommentoitte?

Lisätty: 04.02.2009 - 17:38

Minulle oli ihan outo asia....aukko sivistyksessä tai sit oon nukkunut ruususen unta hetken aikaa. Kaikesta sitä pitää kiksejä hakea. Mulle riittää ihan ne perinteiset, kiitos.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 19:32

mistähän nuo 'ideat' aina tulevat uudelleen esiin, noin kymmenen vuoden välein ilmestyy joku vastaava villitys kunnes sitten taas vahingon tai suuren kohun takia hetkeksi unohdetaan?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 16:26

SIITÄ VAAN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 16:28

OLI SELLAISTA TÄÄLLÄ SUOMESSAKIN BUUMI MENI OHI JO.HILKULLA KAIT MONI OLI VALISTUS KOULUISSA AUTTOI.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 16:53

on ollut suomessakin. Kun itsellä on koululaisia niin tiiän.. ja oli jotain tainnuttamisleikkejäkin yhteen aikaan. Vanhempien pitää pysyä "ajan hermolla" ja tietää mitä koulussa tapahtuu.. joku voi tappaa lapsesi vahingossa jos et heitä valista ja opeta ja kysel, mitä siellä koulussa on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 16:59

Sanotaan mitä isot edellä sitä pienet perässä ja niin nyt Virossakin kaikki tulee ajan jälkeen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 17:03

Noita on ollut aina. Jo yli viisikymmentä vuotta sitten likat koulussamme saivat toisiltaan tajun lähtemään jollain puristus tai kuristustavalla. Itse taisin olla liian arka tai järkevä osallistuakseni moiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:16

Jos tekevät sitä toisilleen siitä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:40

Nuoruus ja tyhmyys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 18:34

Kamala juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:23

60-luvulla oli ainakin jo tiedossa ja taidoissa sellainen jo Joensuussa, se loppui kun siitä ei kukaan puhunut eikä kirjoittanut mitään, tiedän asian aika tarkasti mitä siinä tapahtuu. Ei hyvää mutta ei niinkään huonokaan.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 08:48

Ai ette ole olleet nuoria milloinkaan,ihmettelen kovasti miten selvisin hengissä nuoruuden,nuoruus ja hulluus kulkee käsi kädessä minkä sille voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 14:24

Hyvä,että aikuset ovat asian huomanneet,ehkä joku tolkku juttuun tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 16:53

Todella ajattelematonta, nuoret ei varmaan ymmärrä mite siitä voi seurata : ((

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 21:03

Kauheita leikkei ja en kylläkään ymmärrä, mitä siinä haetaan, et saako sittä siten jotain extriimii...??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:27

En ole lukenut. Liekö ollut poliisin käyttämä ote mallina?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 12:56

kaikkee oppii kun videoita katselee (ja niitä pelejä)