oma talo

Paljonkohan kannattaisi tarjota 10v vanhasta talosta jyvaskylän seudulla.
Onko kukaan seurannut neliöhintoja, mulla on kaikki tieto viellä etsittävissä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 15:38

Otapa selvää paikalliselta kiinteistönvölittäjältä, saat ainakin jonkinlaisen pohjan tarjouksellesi. Hintaan vaikuttaa mielestäni lämmitysjärjestelmä, onko tontti oma vai vuokra, tiili- vai lautavuori ym. Itselläni 10 vuotias talo (218 m2) , joka ei ole energiasyöppö, jo silloin kun me rakensimme niin energia-asiat oli kovasti pinnalla. Käänny vaikka jonkun rakennus ym firman puoleen jos tuttavapiirissäsi ei ole talonrakentajia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 15:26

Vanhoista energiaa syövistä taloita ei paljoa nykyään kannata maksaa ,kun se maailman paras puurakkenustuote on tullut markkinoille ja sillähän kuka tahansa pystyy itse rakentamaan vaikka omatoimisesti talon ,joka ei kuluta energiaa juuri ollenkaan. Käsittääkseni 100 neliön talon seinämateriaalit täysin valmiina maksaa jotain 35.000 .
Katsoppa tuolta. www.easyelement.net

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 15:30

Myytäviä omakotitaloja Keski-Suomessa:

www.oikotie.fi/aptsearch_for...xit=search

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 16:27

ONHAN NIITÄ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 16:48

mikä on hintapyyntö? siitä 20 000 pois aluksi, siitä lähdette etsimään hintaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:49

Paljonko sillä aluella on talot yleensä maksaneet, oletko seurannut hintoja? Mieti tarkkaan :)
ja katso itse oikeasti haluaisit maksaa siitä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 21:47

Tällä hetkellä luulis lähtevän halvalla (ainakin halvemmalla kun yleensä). 82 tuhatta, siitä olis hyvä lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 14:19

Mitkähän on neliöt mitä olet ajatellut ja se raha mitä on käyttää, mutta uskoisin , jos ei ihan kaupungista tarvis olla , niin noin..120.000 osti meidän tuttu uuraisilta 05v rakennetun pienen hirsimökin ja neliöitä oli 100 tai alle, en muista, mutta ei ollut uuttaan huonompi tontti oli aika iso muutaman tuhannen ...