Näkyy vieläkin 9 kanavalla Yle teema ja 7 kanavalla Urheilukanava. Enkä ole asetuksia sorkkinut enkä aio jos nämä näin toimii.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 14:18

Ei näkynyt muuta kuin kanavatiedot, meni alle 5 sekuntia kun laatikko järjesti ne uudelleen. Ei aiheuttanut täällä isompaa katastrofia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 13:24

tätä minäkin ihmettelen, et ei tarvinnut säätöihin koskea, meillä anteeniverkko johtuisko siitä..?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 13:38

- sama täällä, vaikka meillä kaapeliverkko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 13:49

Onkos se nyt niin ylitsepääsemätön asia panna boksi virittämään kanavat uudelleen?
Miksi kaikki tekniikka on joillekkin niin ylivoimaista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 13:58

Meillä ei enää eilen näkynyt vanhoilla asetuksilla, joten nopea päivitys ja taas kaikki toimii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 14:03

Niin myös meillä, kaapeliverkossa. Toimii kun menen digiboksin kautta mutta ei toiminut TV:n kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 14:38

Olin niin kiltti ja kuuntelevainen ja viritin boksini uudelleel : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 14:53

Ilmeisesti näiden kanavien EPG-ohjelmatiedot eivä näy / päivity oikein,
- ellei viritä kanavia uudestaan.
Näin ainakin minulla, boksina Finnsat FSC400CX (Welhon kaapelissa).
Asian ymmärtämistä sotkee myös mahdollinen "Suosikkikanavien" listaus,
jolloin kanavat voivat olla missä tahansa numerojärjestyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 15:08

Minulla boxi hoiti homman itse. Kun avasin telkkarin, kanavat olivat vaihtuneet. Nyt on Yle Teema 7, Liv 8 ja Urheilukanava 9.
Hyvä kun hoitui itsestään.
Toimii kai ne vanhoilla kanavilla siihen 14.2. asti. Sen jälkeen ei saata enää toimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:02

ei ole boxeja, sellanen digi-tv ja hoiteli hommat ihanitsekseen, ei tarvinnut puuttua (antennitalous)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:01

automatiikka huolehti tästä 'remontista'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 08:24

ite digi laite hoiti homman valmiiksi.