Seikkailetko täällä napsussa työaikana ja saatko pisteiden lisäksi vielä rahapalkankin?

Avainsanat: työaika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 20:11

en työ- mutta joskus kyllä yöaikaan, se on pieni ero kirjoituksessa mutta iso ero käytännössä

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 12:54

Teen kotona töitä "itsemääräämisoikeudella" 24 t / vrk. Jossain välissä pistäydyn katsomaan napsuun onko hauskoja kysymyksiä, niinkuin nyt Greettan kysymys.
Mutta ei tililleni kerry rahaa siitä ajasta minkä napsussa vierailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 04.02.2009 - 12:58

Töissä töissä.. Aika kuluu hyvin rupatellessa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 13:07

Seikkailut Napsussa sujuvat vapaa-ajalla koska minun työssä on sellainen haipakka ettei edes ehtisi omia juttujaan tekemään ja ilman tietokonetta se olisi mahdotontakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 13:09

Enpä oo enään työelämässä, mutta kyllähän tuo eläke tulee ja Napsuillaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 13:19

Mun tilaanteeni on sama kuin sulkiksen. Käväisen täällä lähinnä silloin, kun sähköpostiini on tullut Napsusta ilmoitus, ja kun kerran olen tullut, napauttelen hiirellä
vähän sinne sun tänne. Napsussa on aika monta osastoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 13:23

en saa palkkaa, ihan ommoo aikoo mennee ja vähän joskus liikakin..tähän napsuun ja naamakirjaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 13:45

en ole työiakana.. ei ehdi kun on täyttä työtä päivät:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 13:56

Olen yrittäjä ja teen töitä kokoajan 3 muulla välilehdellä yhtä aikaa. Saan siis ehkä itseltäni myös palkkaa ,jos joku asiakas sattuu tilaamaan tuotteitani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 14:00

Kotiäitinä tavallaan harrastan tätä työaikana, tosin aika ei ole pois hoitamaltani lapselta vaan hän nukkuu päiväunia äidin "napsuillessa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 14:00

vapaa aikana napsuttelemassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 14:36

Vapaa aikana napsuttelen kun kotitöiltäni kerkiän, mut en hyväksy sitä, että työaikana istutaan tämmöisessä paikassa joka on huvia : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 14:40

Eläke juoksee tililleni vaikka olen täällä toisten kiusana napsuilemassa. Olen myös omaishoitaja ilman palkkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 15:19

Jos tästä palkkaa saisin tekisin vastuuttomasti työnantajaa kohtaan.
Mutta en ole töissä, enkä saa palkkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 16:39

en ole töissä pakkolomalla,siis napsuttelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 16:41

PALKKA JUOKSEE KOKO AJAN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:05

Vapaa-aikana mahdollisuuksien mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:08

ne vähät työt mitä enään teen on suoritepohjaisella palkalla, eli ihan sama mitä välillä teen, siitä ei maksa kukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:33

En surffaile työaikana netissä/napsussa kun siihen ei ole mahdollisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 18:37

On usean henkilön käytössä oleva kone, hyvä kun pääsee työasiansa hoitamaaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 19:45

Eläke juoksee napsuillessakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 19:53

Eipä ole tullut tehtyä tätä työaikana, ainakaan vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 21:59

kyllä sitä työ aikana:mahdollisella vapaa ajalla tulee täällä napsuteltua, mutta palkkaa en vaan saa, kun ihan omassa yrityksessäni työskentelen. mutta sitten illalla töiden jälkeen on aina enemmän aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:33

En käytä työaikaani mihinkään muuhun kuin työntekoon.