Kumpi kysymys on mieleisempi. 1.asiakysymys 2.mielipidekysymys. Esim. 1. mistä parfymit tehdään 2. käytätkö parfymejä

Kysyn jotta pääsisin näihin skaboihin todenteolla mukaan. Etsin haastetta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 18:57

Asiakysymyksissä on enempi haastetta ja siksi pidän niistä enempi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 09:16

2. En voi käyttää parfyymejä enkä olla sellaisen ihmisen lähellä jolla on tuoksuja ; ) valitettavasti : ( , pidän kyllä tuoksuista mut ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:21

Riippuu vähän kysymyksestä, molemmat vaihtoehdot hyviä. Mutta enemmän ehkäpä joutuu miettimään tai ottamaan selvää, jos pitää vastata asiatietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:32

molempia pitää olla jotta tämä foorumi pysyy ja kehittyy monipuolisena. Pelkät aiskysymykset johtavat sellaiseen 'erikoistumiseen' että yli puolet porukasta lähtee ltkimään, pelkät mielipidekysymykset menevät ennemmin tai myöhemmin suunsoitoksi ja kinasteluksi.

Eli siis molempi parempi.

ps. ja parfyymeistä en tiedä mitään enkä muuten käytäkkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:54

Vastaan mielelläni molempiin, mutta parfyymeista en pidä migreenitaipumukseni tähden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 10:12

Kysy mitävaan aina vastataan,en käytä pparfyymeja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 10:19

Minusta mielipidekysymykset ovat mielenkiintoisempia. Ja parfyymit joutavat minun puolestani vaikka viemäriin. En voi sietää niitten hajuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 10:21

kaikki käy:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 10:42

molempi parempi, ei väliä, kuhan kyselet mitä mieleen juolahtaa..tai mikä sinua askaruttaa ja haluat tietoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 10:55

kimpi ja kampi tappelivat kumpi voitti...ääääääääöööööööööööö,,nyt on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:29

Kummatkin, riippuu kyllä aika paljon kysymyksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 04.02.2009 - 11:37

asiakysymykset voi saada fiksumpia vastauksia kuin että "joo" "ei" "emmä tie"..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:40

Asiakysymykset,mutta kaikkiin on kiva vastata.Turhia kysymyksiä ei olekkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:57

Minä pidän asiakysymyksistä. Mutta kevennyksen takia pitänee myös olla mielipidekysymyksiäkin.

Siis mistä parfyymit on tehty? Kerronko?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 14:14

kumpikin on hyviä kysymyksiä. ja kumpiakin kysymyksiä pitää olla niinkuin vähäviisas jo aiemmin vastasikin. asiakysymyksiin minulla ei aina ole vastausta mutta mielipidekysymykseen löytyy melkein aina vastaus.
en tiedä mistä parfyymit tehdään, enkä käytä parfyymeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 14:21

useinhan asiakysymyksiin vastataan mielipiteellä.

Lisätty: 04.02.2009 - 14:22

parfyymeistä: niitä käytän aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 16:56

Kaikki,käy.Jokainen vastatkoon mihin haluaa,eihän tämä pakollista ole.Toiset kysymykset kiinnostavat enemmän ja asia kysymyksiin en,silloin vastaa,jos en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:41

Molemmat hyviä, mutta mielipide kysymyksiinon ainakin helpompi vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:02

Asia kysymyksetkin on kivoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:16

Molempi parempi. Tosin muiden asiakysymyksistä on ollut myös itelle paljon hyötyä jos sattunut miettiin samoja juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:46

Riippuu asiasta tai kysymyksen aihealueesta kumpi sopii paremmin. Ehkä parfyymien ollessa kysymyksessä tuo 2. Käytän vain erityistilanteissa.