Kumpi kiinnostaa enemmin 900 egee vai keskustelu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 08:38

kummatkin. täällä on mukava keskustella ja olen saanut paljon hyviä vastauksia kysymyksiini :D ja olis tietenki mukavaa voittaa se matkalahjakortti, mutta tuskin voitan sitä, kun oon kuitenkin "vasta" 34 sijalla tällähetkellä eli monilla on paljon paremmat mahdollisuudet :p

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 23:47

Rehellisesti vastattuna kumpikin.

Lisätty: 03.02.2009 - 23:49

Perustelen vielä: Olen yleensäkin sosiaalinen ja reissaaminenkin on kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 00:03

Minulle tämä on vain mukavaa ajankulua työn vastapainoksi,ja tuo lahjakortti ei minulle kyllä ole mikään motivoiva asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 03:22

kysymykset ja vastaukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 03:45

Keskustelu tietennii :o)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 03:49

Keskustelu, ei reissaaminen nyt ole ajankohtaista minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 05:32

öpannaan m olemmat ettei tule riitaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 06:43

Eihän nuo egetkään pahaa tekisi, keskustelu ja vastailu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 08:06

JOS ihan totta sanotaan,en ole hetkeäkään kuvitellut voittavani sitä 900€ Se on tiukemmassa kuin lotto voitto,niitäkään en saanut ikinä,yleensä näissä arvonnoissa en ole voittanut milloinkaan.Rahan saanti ollut tosi hikistä työtä,joten tämä keskustelu on se vaihtoehto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 08:27

Molemmat:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 08:34

Keskustelu, unohdan koko pisteet, Onnetar on niin ihmeellinen olento,tekee mitä tahtoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:17

Enemmän minua tämä keskustelu viehättää, saa uusia tuttavuuksia : ) mut kyllä se 900egeekin vähän kutkuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:21

Heiii - missä täällä voi keskustella?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:42

tämä puolilöysä suunsoitto käy joskus viihteestä, enkä pane pahakseni sitä 900 egeekään jos sattuis siinä sivussa tulemaan (eget kyllä kannustaa monia, kilpailun alettua vastaukset/kysymys on yli kaksinkertaistunut huomaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:47

Näiden vastausten lukeminen :) / henkilökohtainen hupi ja tietty pätäkkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 10:15

Tämä on minulle kivaa ajanviettoa. On kiva vastailla kysymyksiin, ja vielä kivempaa lukea toisten vastauksia. Joskus keskustelu on jopa kuumasävyistä. Mikä sen mukavampaa seurata asioiden kehitystä.
Lahjakorttikin kiinnostaa, eri asia sitten pääsisinkö sitä hyödyntämään jos sen voittaisin. Yleensä en ole onnettaren suosikki muutenkaan. Ja rahaa pitäisi olla vielä käyttömenoihinkin siellä matkalla. Joten enemmän siis kiinnostaa nämä keskustelut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 10:19

lähdin liikkeelle matkalahjakortin toivosa mutta nyt tästä on tullut sellainen tapakin kun aukaisee koneen niin sieltä katsoo kokolailla samat jutut joka päivä ja tämä kuuluu niihin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 10:47

kyllä se on ekana jutut ja ei minua onnetar ole aikaisemminkaan suosinut , niin en edes unelmoi tuosta lahjakortista..on kyllä kiva lueskella toisten matkajuttuja ja kysymyksiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:32

Nämä jutut ne on, en ole ikinä voittanut mistään mitään joten en mitään kilpailua edes ajattele, saati toivo sen voittamistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 04.02.2009 - 11:38

no taitaa kyllä hieman kallistua ton arvonnan puolelle näin rehellisenä vastauksena. Ohan kirjottelukin kivaa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:41

Molemmat tietysti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 13:30

Matkustan joka tapauksessa niin kauan kuin pystyn ja kykenen, joten ajanvietettä tää on mulle. Minuakaan ei ole onni suosinut missään rahapelilöissä (Loton ja Kenon teen) joten epäuskoinen olen edelleenkin. Elämä on opettanut iloitsemaan pienistä asioista kuten nyt esim. Napsusta ja kivasta porukasta jotka täällä kirjoittelevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 14:02

Matkoille ois mukava päästä, mutta on näitä keskustelujakin hupaisaa seurata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 14:19

keskustelu kiinnostaa ja tottakai aina oppii jotain uutta keskustelujen kautta. lahjakortti on periaatteessa sivuseikka kun ei onni potki muulloinkaan, niin mix nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:15

Tää on kiva ilmaista omat mielipiteet,ite sain vasta pari viikkoo sitte tietää,että tää voi tollasen voittaa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:43

Molemmat kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 19:01

Kyllä se tuo 900 euroa kiinnostaa, jos kerran elämässään jotain voittais. Keskustelu ja mielipiteet ja tietokin karttuu vastauksia miettiessä. Ajankulua ja huiakin tämä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 19:28

Jos pitäisi erota Napsusta ja saisi 900 euroa niin sanoisin, että kyllä se olisi nopeasti kulutettu ja sitten tulisi ikävä Napsua. Eli kyllä tämä nyt Napsun puolelle menee kun tuo raha on niin katoavaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:27

Kysely ja vastailu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:28

Alkuun en edes tajunnu että jotain 900egee vois voittaa. Nyt tietenkin toivoo että arpaonni suosis edes joskus, siis tällä kertaa, pliis. Kivaahan se olis, mut niinkun kaikki muutkin lottoomiset ym. niin ehkä joskus.. Yrittänyttä ei laiteta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 21:49

Kyllä se tää seura tääl (ootte te niin ihanii) on se joka mua kiinnostaa kysymyksineen ja vastauksineen, ja meittii on niin paljon pisteineen kaikkineen et lottoarvonnaks menee seuraavakin matkalahjakorttiarvonta.... joten onnea kaikille osallistuville sytämmmmmen pohjast (monel ämmäl), ja sil varjol ei sit saa 'pettää' kyssäreis eikä vastauksis, eikös jookos...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:49

Sen 900 egee saa vain yksi, joten mieluummin pidän koko napsun, kiitos. :)