Kertokaapa kevyitä ruoka ja leipomis ohjeita.....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 14:32

googlettamalla löydät mieluisia raseptejäsi. laihduttajan raseptejä esim. löytyyp täältä www.eu.gw.com/laihis/reseptit2.html

Kysyjän kommentti

Oli tosi hyvä vinkki. suositteln muillekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 22:58

et tätä tarkoittant varmaankaan, mutta käyppä kiloklubin sivuilla siellä aivan ihania jälkkäreitä ja ruokaohj. en tiedä pitääkö kirjautua, mutta ei se maksa mitään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 23:12

Aika vaikee kysymys....
Me monesti tehdään wokki ruokia ja siihen laitetaan kanaa ja tietty mausteita maun mukaan.
Mut Ciby nyt antoi hyvän linkin jossa tosiaan kannattaa käydä katsomassa ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 23:58

Grillatut täytetyt tomaatit tai paprikat:

Keitä riisiä ja kasviksia, voit maustaa niitä kuullotetulla sipulilla, mausteilla yrteillä.
Sisään voit lisätä myös kypsää jauhelihaa tai kanasuikaleita.
Grillaa tai paista uunissa sen aikaa jotta tomaatit/paprikat pehmenevät pinnasta.
Tarjoile täysjyväpatongin kera. Tzatsiki käy kevyeksi lisäkkeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 00:04

Niitä on miljoonia,ja täytyisi tietää minkä tyyppisistä asioista pidät ja raakaaineista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 08:50

Sosekeitot, käytä niihin kevyttä ruokakermaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 08:58

Kaikkia hyvvää pannuun / kattilaan / uuniin, kyllin niukasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:26

sokeriton ja rasvaton,merileväpihvi esimerkiksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:42

Valmiskeitoissa on vähän kaloreita ja jos käytät leipomiseen sokerin asemesta Canderellaa,siitä tulee loistavan vähäkalorinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 12:05

No lähimmästä konditooriasta saa pullaa ja piparii, ilman että tarttee alkaa sormii sotkee taikinoihin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:30

Kaalisoppa. Niin oon täälä lukenu että se ja muut kasviskeitot olis aika kevyitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:30

Rypyllä hyvä vastaus kysymykseesi.