lama vai taantuma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 23:49

Lama tai taantuma - lopputulos on sama.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 21:29

Tiedän ,että minun synkistä ennusteistani ei täällä pidetä kovinkaan paljon, mutta katsotaanhan sitten elo-syyskuussa kuinka hyvä ennustaja olen ollut. Siis Valtava talouden romahdus tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 21:31

Molemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 21:32

Tuntuu enemmän taantumalle kuin lamalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 21:39

Vielä taantumaa, katsotaan millainen lama siitä syntyy. Vaikka oli miten oli, syvältä se silti on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 21:41

näin että taantuma nyt ,mut jotenkin tuntuu uutisia kuunnelles, et lamaa kohti mennään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 21:43

Minkäs sille voi jos ihmisillä ei ole varaa kuluttaa, suu säkkiä myöten. Kulutus siirtynee vaan käytännöllisien tavaroiden puolelle enempi. Taantuma, joka kylläkin kestää pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 21:49

Taantuma on ja se muuttuu koht lamaks ja tämä kestää pitkään kun kuuntelee nuit herrojen juttuja : ((( tosi ikävää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 21:49

taaaatuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 23:09

lama ja syöksykierre:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 04:10

Kyllä se molempia on ja ihmiset vielä itse lisäävät niitä ostokäyttäytymisellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 08:27

Lama, raudan hinta syöksyi alas ja siksi että kohta sitä tarvitaan ja paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:02

LAMA:(
Ei ole kiva tilanne tämä kun paljon ihmisiä joutuu työttömäks kun tehtaita ja muitakin firmoja menee konkurssiin jne ja loppuu työ...ja pakkolomautuksia tulee yms;(
Mutta kyllä ne paremmat ajat vielä koittaa, ollaan positiivisia ja eletään nyt "järkevästi".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:44

Lama ja näyttää syvenevän kaikenaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:32

ei kai se ole niin nimestä kiinni, parempaa on kuitenkin tulossa, sitten joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 12:25

Eipä tuosta näytä asiantuntijatkaan pääsevän yksimielisyyteen, elellään ja katsotaan mitä tuleman pitää