Onko hotellihuone vain paikka jossa käyt nukkumassa ja suihkussa, vai onko muitakin tärkeitä valintaasi vaikuttavia asioita?

Avainsanat: hotelli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 18:47

Minulle on tärkeää sijainti, koska haluan iltaisin ruokailemaan eri ravintoloihin ja siksi valitsen holtellin sopivalta kävelyetäisyydeltä keskustaan. Huoneessa lomalla tosiaankin vietämme vain yöt ja päivät olemme muualla, ja iltapäivästä sitten usein vielä altaalla. Yleensä 3 - 3+ tähteä on meille sopiva taso, koska emme vietä koskaan lomaamme hotellissa tai huoneistossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 18:55

Kyllä se on paikka jossa nukutaan,mutta huoneen siisteyskin on tärkee juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 19:01

Parveke täytyy olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 19:08

Yleensä tarvitsen sen vain nukkumiseen, vaatteiden vaihtoon, suihkuun ja tavaroiden säilyttämiseen. Keskeinen sijäinti on tärkeä, mutta luksusta ei tarvitse olla eikä ruokapalveluja tms. Siivous on kuitenkin tärkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 19:09

kyllä siellä nukutaan ja katson myös sijainin ja tähdet....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 19:12

Yleensä apertemenos parvekkeella.Ei aamupalaa eikä muutkaan.Omatoimi paras meille.Sijainti mikä sopiva ja liikutaan joka tapaukessa.Eli kodinomainen tunnelma.Respasta yleensä sää palveluja tilattua jos tarvitsee.Budjettihan aina kannattaa huomioida!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 19:15

Nuorempana sillä hotellilla ei ollut niin väliä, mutta nykyisin kyllä. Hyvällä paikalla, siis kävelymatkan päässä keskustasta, ainakin neljä tähteä ja huone/huoneet tilavia, sillä savolaesia ahistaa pienet kopperot ja tässä iässä pitää jo vähän hemmotella kunnon lomalla ja majoituksella. Melkeinpä poikkeuksetta tahtoo buffetaamiaisen, koska rakastan kunnon tuhtia aamupalaa ja siitä on kiva aloittaa päivä. Kotona kokataan, mut lomalla lomaillaan ja mennään valmiiseen pöytään. Parveke tietysti ja paikasta riippuen merinäköalakin on hyvä. Vaeltajaihmisinä emme juurikaan silti oleile huoneessa, mutta se aika mikä vietetään niin kunnon puitteet pitää olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 19:19

No hotellilla ei ole niin suurta merkitystä, kuin sijainnilla, sillä en ole koskaan lomalla ollessani makaillut hotellissa, kuin jonkun tunnin ja taas matkaan ,jottei jää paljoa näkemättä, eikä kokematta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 19:33

Ehdottomasti hotellihuone parvekkeella ja hiljaiselta paikalta. Yöunet kun on tärkeitä matkallakin, että jaksaa päivällä reissata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 19:34

Hotellin on oltava lähellä keskustaa ja merta. Parveke tai oma pihapläntti on myös oltava. Uima-allas jos on, niin hyvä, mutta ei välttämätön, koska uin mieluummin meressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 20:12

Kissanaisen kanssa ollaan samoilla linjoilla ja meillä mieluummin parveke merelle päin kun mieheni haluaa katsella minkälaisia laivoja tulee ja menee ; ) Muuten käydään vain hotellissa nukkumassa mut aamulla ja illalla on kiva kattella merelle : )
Ah niin ihanaa tähtitaivasta ja jos olis vielä täysikuu, miten romanttista... ; )
Meillä viimeks oli parveke merelle ja täysikuu ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 20:15

olen sitä mieltä jotta lomalla ei hotelli ole pääasia, kunhan suihku ja peti löytyy. Ulkonahan sitä ollaan-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 20:21

Sijainti on minullekin tärkeintä. Huoneessa pitää olla myös minibaari, jonne voin päivällä laittaa oman mineraalivesipulloni tai yhden kaupasta ostamani oluttölkin
kylmenemään. Iltaisin tykkään ennen nukkumaanmenoa lueskella hetken jotakin
ja juoda sen kylmenneen nesteen minibaarista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 20:32

Kyllä se on suurimmaksi osaksi sitä nukkumista ja suihkussa käyntiä varten. Kuintekin minullakin niinkuin muillakin näyttää olevan oleellista myös sijainti. Pitää päästä suht hyvin liikkumaan eri paikkoihin. Tähdillä ei juurikaan ole merkitystä, johtunee kai siitä että tähän asti ainakaan ei mitään hirveitä luukkuja tullut vastaan. Eli siis suht siistiä ja asiallista on ollut ja hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 20:49

Nuorempana ei majoituksella ollut niin väliä. Kumminkin reppu selässä kuljettiin paikasta toiseen. Nykyisin olen tullut vähän herraskaisemmaksi ja etsin hyvät kämpät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 21:48

Hotelli voi olla muutaman yön ajan millainen luukku hyvänsä. Jos elelen siellä pidempään, se saisi olla turvallinen ja perussiisti sekä helpon välimatkan päässä palveluista. Aamupala hotellissa, koska aamulla en jaksa vääntäytyä kovin kauas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 23:44

Kyllä se sijanti on tärkein.. Hotellissa käy vaihtamassa vaateita ja suikussa..Ja sitte nukkumassa jos on aikaa nukkumiseen..Voihan sitä eksyä vieraaseen hotelliin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 08:04

Sijainti on tärkein samoin hotellin ja huoneen taso vaikuttaa, en lähde alle 4 tähden hotelleihin. Lomalla tulee huoneessa tehtyä lähinnä vaatteiden vaihto sekä peseytyminen levon lisäksi. Parveke aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:32

Se on vain paikka ihan sama minkätähden, olen ollut tähdettömissä sekä viitentähden hotelleissa/motelleisa,yhtähyvin nukuttaa,Sijainnilla ei merkitystä, eikä tasolla ,en mene asumaan sinne vaan nukun ja peseydyn ,siellä ollaan matkalla eikä asumassa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:34

Hotellin sijanti on tärkeä eli mahdollsimman keskustassa. Kaupunkihotellin täytyy olla
mukava ja myös palveluita täytyy olla. Parveketta ei kaupunkihotelleissa ole, tosin joskus harvoin on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:49

Mahdollisimman korvesta/ kaukana keskustasta. Tähdillä/ avaimilla ei mitään väliä. Yleensä luokkaa 2-3. Käydään siellä nukkumassa/suihkussa/vaatteet vaihtamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 04.02.2009 - 12:20

No lomamatkalla lähinnä joo nukkumassa ja suihkussa, mutta haluan silti että se olisi edes hitusen viihtyisä. Ei roskainen ja muuta mukavia yllätyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:03

Täsmälleen sama kuin Timpalla. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:38

Kyllä se on ensisijassa tukikohta jossa säilytän tavarani, siistiydyn ja lepään. Tärkeää on että nämä toimet voin tehdä mahdollisimman mukavasti ja turvallisesti ja että paikan sijainti ei hankaloita muita toimia.