Miten voi laittaa Napsuun intternetistä mieleisensä kuvan? Yritin kopioida joitenki kuvien osotetta mutta se ei toimi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 16:04

täällä on esim. ilmainen kuvasivusto:
www.freeimages.co.uk/

netistä et voi kopioida ihan mitä kuvia tahansa, tekijänoikeus,
mutta tuolla on aika laaja kuvakokoelma. mutta niitäkään et voi käyttää miten tahansa

Lisätty: 03.02.2009 - 18:12

klikkaa kuvaa oikealla hiirenkorvalla, tallenna kuva koneellesi omiin tiedostoihin , sieltä siirrä profiiliisi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 16:02

se on ihan helppoa. ota mieleises kuva, tallenna se ja sitten kokeile uudestaan :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 16:04

Napsuun et saa kuvia muualle kuin profiiliisi (matkakuvat sitten erikseen, mutta niitähän ei sovi netistä kopsia). Profiiliin saat kuvan netistä tallentamalla sen ensin omalle koneellesi ja siitä sitten profiilikuvaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 16:11

Tallenna kuva ensin omaan kuvatiedostoosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 16:53

oman koneen kautta, mutta muista nuo tekijänoikeus pykälät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 20:13

sun täytyy siirtää ensin se kuva koneelle ja sitten kopioida... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 10:52

Niitä kuvia piti vielä kutistaa kokoon 85x85 tiedosto koko 30 kt.