Uskotko horoskooppeihin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 21:00

Ainakin luonnehoroskooppiin kyllä. Luen joskus huvikseni päivän horoskoopin, voi olla hyviä vinkkejä miten elää päivänsä, mutta en ota kirjaimellisesti.

Kysyjän kommentti

Kyllä minäkin tähän luonnepuoleen uskon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 21:00

En nyt ihan 100% luota niihin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:08

Kyllä mie silloin uskon,jos ne hyvää lupaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:22

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/8062

Tuossa on puolisentuntia aikaisemmin kysytty sama kysymys.. Siellä on miun vastauksein kanssa.. :ö)

Lähteet:
Napsu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:24

No ihan varmasti en luota, mutta tiettyyn aikaan vuodesta syntyneillä on tiettyjä luonteenpiirteitä yleisellä tasolla ja minä uskon sen johtuvan lähinnä tajunnan kehittymisestä tiettyyn vuodenaikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 21:37

Tuleehan noita lueskeltua, mutta en usko niihin. Luonnehoroskoopit on sellaisia suuntaa antavia, mutta ei nekään täydellisesti voi vastata kenenkään luonnetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:38

En vieläkään ja vaikka sama kysymys esiintyisi vielä tänään kolmannen kerran niin en silti uskoisi - en enää kyllä viitsisi vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 22:21

Astrologin laatima henkilökohtainen ns.tähtikartta joka laaditaan henkilön syntymäajan ja paikan mukaan on hyvin mielenkiintoinen. Siihen tarvitaan syntymäajan lisäksi kellonaika ja tarkka paikallinen sijainti,pituus ja leveysasteet. Josta taas lasketaan maapallon pyörimisliikken sen hetkinen horisontti tähdistöön ja planeettoihin nähden jne.
On jotain yleismääritelmiä että päivällä syntyneet(siis aurinko on horisontin yläpuolella)ovat enemmän ekstroverttejä ja yösyntyneet introverttejä.Eikä se aina ole niin. Harrastajia ja eri koulukuntia on paljon.

Lisätty: 02.02.2009 - 22:36

Ennen "tiedepsykologiaa" ihmisluonteet jaettiin kahteentoista eri tyyppiin tähdistöjen mukaan ja neljään elementtiin
maa,ilma.vesi ja tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 22:50

Syntymä horoskooppiin on pakko uskoa,se tiesi niin tarkkaan luonteeni ja taipumukseni,mikä jäi hieman harmittamaan,jos olisin syntynyt kaksi päivää aiemmin olisin nero.Ja joka suhteessa tyypillinen vesimies.
Myös kiinalainen horoskooppi merkkini tiikeri on omani tuntuinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 23:05

Eipä ne tunnu oikein uskottavilta, jos olis paikkaansa pitäny, niin olisin jotain muuta jo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 23:39

en tosiaankaan, en ole koskaan uskonut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 01:05

ihan vuorenvarmasti, en usko enkä luota, enkä lue

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 01:39

EN OLE LUKENUT HOROSKOOPPEJA,minahan tiedan muutenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 06:25

Kyllä minä niihin vähän uskon, luonteet on joskus merkin mukaiset ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 07:27

En usko horoskooppeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 08:26

tosi useasti osunut horoskoopit oikeaan!
Mutta en silti ihan usko kaikkeen...on vain sitä tuuria ollut et on käynyt kuin horoskoopeissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 08:53

No en usko!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:54

en, mutta jostain syystä aina kun käyn suomi24:sessa katsomassa sähköpostin, pitää tsekata samalla se horoskooppiki xD iha vaan huvin vuoksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:34

Luen lehdistä aina ensimmäiseksi horoskoopin.Noloa,mutta olen vähän taipuvainen uskomaan niihin.Ihan pikkasen vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 12:14

välillä uskon, riippuu mistä lukee:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 17:41

On ne niin naurettavan "hatustatemmattuja" ettei niihin voi uskoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 19:32

uskon , mutta harvenmin on käynyt niin ,kuin ovat kirjoittaneet...jo nuoren piti katsoa horoskooppikirjasta sopiiko kyseinen poka minulle...muutta ei se kuitenkaan päättynyt siihen se suhde ,jos ei ois horoskoopin mukaan sovittu yhteeen, syyt muuta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 21:26

Tulee luettua mutta eri asia uskooko.. Jos arpaonnee tai muuta voittoo luvataan niin sillon ainakin haluaa uskoo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:28

En todellakaan, blondigeeni minulta puuttuu. En lue niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:25

En usko enkä lue.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2009 - 23:51

kyllä tulee luettua, en toki usko niihin ku joka ledes erilainen juttu.

Lähteet:
pirpana