Luetko horoskooppeja; uskotko niihin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 20:26

No uskonut en ole koskaan, yhdessä työpaikassa aikoinaan lueskeltiin niitä kanvitunneilla lähinnä vitseinä, eipä nykyään tule edes vilkaistua

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 20:27

Luen kyllä, mutta en usko niiden sanomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:32

En usko horoskooppeihin, enkä myöskään lue niitä.

Lisätty: 03.02.2009 - 08:51

mutta tämä on niin hauska että halusin sen luettavaksi niille jotka eivät ole vielä tähän törmänneet, justiinsa törmäsin siihen:
www.hulvaton.com/huumori/ind...;Itemid=34

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:39

Tosi harvoin luen horoskooppini ja silloin harvoin kun sen luen, niin en usko niihin laisinkaan.. Joskus horoskooppi saattaa pitää paikkansakkin, mutta en ole siit topmoinaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:40

Luen kyllä horoskooppeja mut tosi harvoin, enkä niihin nyt 100% luota. : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:50

Luen joskus ja välillä tosissaan haluaisi uskoa niihin, mutta harvoin ne mukavat asiat toteutuu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:11

En lue koska en usko niihin. Jos horoskoopissa sanotaan "kävelet päin punaisia liikennevaloja ja meinaat jäädä auton alle" niin ihmiset sitten kävelevät päin punaisia vaikka eivät muuten tekisikään niin ja sanovat että -kyllä oli taas horoskooppi oikeassa-Tuo oli vain esimerkki, mutta osa alkaa käyttäytymään lukemansa mukaan, ei hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:11

Kyllä luen,ja uskon leikilläni,kun ne hyvää lupaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:22

en usko enkä lue:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:32

lueskelen silloin tällöin..isännän kans vitsaillaan niistä..mitä niitä uskomaan kun ei oo paikkaansa koskaan pitänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 22:33

Luen joskus lähinnä vitsinä,sen sijaan syntymä horoskooppi on toinen asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 23:11

Luen joskus siksi,että katson kuinka taitavalla lauseenmuodostuksella saa aikaan väittämiä,jotka pakostikkin osuvat oikeaan suuntaan. Hauskka huijausta ja turhan toivon ylläpitoa.
En todellakaan usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 01:09

Samalla tavalla ja yhtä paljon kuin Joulupukkiin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 03.02.2009 - 09:20

Luen, mutta harvemmin on uskomista, joskus sattumalta voi olla hyvinkin osuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:04

Joskus luen ja ihmettelen mitä sontaa ne kirjoittelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:36

Olen vähän taipuvainen uskomaan niihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 17:43

Joskus luen vaikken uskokaan. Ne on monesti parempia kun varsinaiset vitsipalstat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 17:48

uskon ja luen, mutta niitten toteen käymisen kanssa on ollut niin ja näin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:26

En usko, enkä lue.