Onko sinut hypnotisoitu? Ellei, uskoisitko meneväsi "transsiin" vai kykeneväsi vastustamaan moista manipulaatiota?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 20:34

Ei ole hypnotisoitu, ei varmasti ihan helposti onnistuisikaan jos suhtaudun itse negatiivisesti, mutta jossain sekin raja varmaan tulisi vastaan ..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 20:25

Ei ole hypnotisoitu, enkä usko kohdallani sen onnistuvan. Olen kuullut että ei onnistu, jos ihminen vastustaa tarkoituksella. Ja saattaisin ruveta nauramaan, joten siksikään siitä ei tulisi mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:32

Kerran on kokeiltu, mutta olin vahvempi! En nukkunu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:41

Ei ole hypnotisoitu mut haluisin kokeilla joskus sitä, voisin kyllä vaipuakkin hypnoosiin mut silloin pitäs olla aika luotettava ilmapiiri ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:02

En ole ollut hypnoosissa, kaverini kyllä oli ja teki mitä tahansa pyydettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:13

En uskaltaisi kokeilla sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:22

ei ole hypnotisoitu eikä tulla hyptonisomaankaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:29

On yritetty, mutta ei onnistunut minuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:29

ei ole mutta voisin kokeilla. sitäpä ei sitten tiedä menenkö transsiin vai en..jännittäisin varmaan niin paljon ettei hommasta tulis yhtikäs mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:45

Ei ole hypnoosia kokeiltu, mutta erään rentoutusäänitteen aikana nukahdan aina, sen tavoite on saada ihminen nukkumaan ja toimii kohdallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 01:11

eipä ole osunut kohdalle tilaisuutta, vähän epäilen mutta mistäs sen tietää kokematon ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 05:09

MUUT EI OLE ONNISTUNEET KUIN 1 VANHA SILMALASIKAARME

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 06:27

Ei ole hypnositoitu koskaan, voisin minä sitä kokeilla jos tilaisuus tulisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 08:47

On.
Suomen Hypnoosiyhdistys ry,perustettu v.1970. Olin aikoinaan toiminnassa mukana poistamassa mystiikanhuntua
ja ennakkoluuloja hypnoosin yltä. Suosittelen vilkaisemaan yhdistyksen sivuja.

Lisätty: 03.02.2009 - 08:51

Se oli sitä -70 lukua kun nämäkin asiat kahlattiin läpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 03.02.2009 - 09:21

en usko että minua saisi hypnotisoitua, sillä olen muuten hyvin tarkkaavainen luonne.. ja luotan vain harvoihin ihmisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:03

Olin joukko hypnoosi tilaisuudessa, tyyppi vei minut pihalle kun en nukkunut,pällistelin niitä toisia kun ne nukku,sain lähöt sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:37

En ole ollut hypnoosissa,mutta haluaisin kokeilla,jos vaikka pääsisi tupakasta eroon sen avulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 19:25

Gristallil tiedoks et pääsee eroon hypsosilla, joten olen ollut hypnoosissa...