Mistä saa kuivatettuja karpaloita?

Avainsanat: kuivatettu karpalo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 17:45

Ihan tavallisesta marketista löysin karamelliosastolta kokonaisia kuivattuja karpaloita. Niitä on myös jauhettuna, mutta en muista kauppaa mistä sellaisen ostin. Taisi olla joltain huoltoaseman kahvilan yhteydessä olevasta suoramyyntiosastosta. Sellaisesta, josta saa esim.ternimaitoa, emäntien leipomaa ruisleipää jne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 17:46

Esim. Pirkka myy kuivattuja karpaloita. Ostin Citymarketista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 17:48

Stockmann Herkku , oli ainakin eilen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 18:09

No jos ei nyt mee lumen alta kaivelee ,niin oikskohan oikein hyvin varustetuissa elintarvike liikkeissä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 18:12

Löytyy kaikista hyvinvarustetuista elintarvikeliikkeistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 18:41

Jos ei hyvillä ystävillä ole antaa niin sitten on ostettava esim. tavarataloista.En keljuile mutta mitä nykyisin saa.Karpalo on tosi maukas marja varsinkin pakkasen jälkeen keväällä.Kerätään lintujen kanssa kipaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 18:53

Vähän joka marketista siitä hyllystä, missä on muitakin kuivattuja tuotteita. Ei ole mikään harvinaisuus. Maistuvat makeilta kuten muutkin kuivatut tuotteet, joissa on korkea sokeripitoisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 19:52

Kaupasta niin kuin muitakin kuivattuja marjoja ja hedelmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 08:33

Messuilla niitä on ainakin myynnissä ja varmaan Stockan herkussa, siellähän on lähes kaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 13:00

Keväällä niitä voi poimia suolta/nevalta/rämeeltä. Laittaa joko kuivuriin tai uuniin kuivumaan.
Muuten tavarataloista tai kauppahallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 17:45

Maustekauppa ainakin myy ja jotkut hyvin varustetut tavaratalot (CM??).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:31

S-kaupoista ja Prismoista ainakin saa. Taavetissa on sellainen firmakin, joka myy niitä kauppoihin. Muistaakseni olivat viime kerralla Kanadasta ne karpalot.